L@dy Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Vurderer jakke til min samboer til jul, og har noen som jeg har sett på nettet på Stormberg sine sider. Men det hadde vært greitt å sett de i butikken, tar en råsjans om jeg bestiller den usett, dvs, kun via nettet. Så hvor selges Stormberg klær i butikker i Oslo? XXL kanskje ? Takk for hjelpen!
Gjest itla Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 De har en "concept store" i Storgata, rett over veien for XXL.
L@dy Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2008 De har en "concept store" i Storgata, rett over veien for XXL. Ååå, har de det. Så bra. Takk skal du ha!
Lady Lovelylocks Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Stormberg butikken er mye dyrere enn XXL. Så på en jakke der, den kosten ca 1300 kr. På XXL kostet den ca 500 kr. Ifølge mannen på XXL har de prisgaranti på Stormbergklær.
Bex Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har ikke merket at det er dyrere på Stormberg-butikken, men utvalget og servicen der er jo enestående. Handlet der senest i går, og det er en flott, stor butikk. Så er TS ute etter en bestemt jakke, er vel kanskje sannsynligheten større for at de har den der. Men butikkene ligger jo uansett nesten vegg i vegg, da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå