Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Jeg har fått en sånn Porsgrunn bake it easy og den lekker virkelig som en sil. Fikk den i gave for drøyt tre mnd siden og har brukt den et par ganger. Bakte i helgen, og da endte jeg opp med at det lå en stor "bolle" i bunnen av ovnen og masse gris langs kanten av fatet. Fikk byttelapp med, men den har jeg kastet i og med at jeg skulle beholde den. Har spurt min mor som jeg fikk den av, og hun har ikke tatt vare på kvitteringen heller. Det er kjøpt på Christiania Glassmagasin. Er det noen som vet om det i det hele tatt er noen vits i å reklamere på dette når jeg ikke har kvittering? Vil gjerne bytte inn i en helt lik en, men den jeg har nå er omtrent ubrukelig. Bare på de få min det gikk fra jeg helte røren i formen til jeg satt det i ovnen hadde det rent ut såpass mye at det havnet på bordet.
Glynis Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Det er verdt å prøve. Kitch'n bytter i hvert fall alle varer som er kjøpt i deres butikk uten byttelapp/kvittering.
Vera Vinge Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Men trenger man kvittering når det er en reklamasjon da? Jeg ville hvertfall forsøkt. Jeg har også den formen, og den skal jo funke fint. Bortsett fra til enkelte ting, som sukkerbrød. Det ble hvertfall katastrofe da jeg skulle lage det her en dag, fordi jeg tror bunnen er for tykk til akkurat det. Til andre kaker har det gått veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå