Gjest Krøkebær Skrevet 19. juni 2003 #1 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei... Jeg har avsluttning på skolen og ingen av foreldrene mine kommer (faren min kommer jo fordi han er lærer..) har ikke noe nært forhold til faren min egentlig, mor og far bor ikke sammen. De har ikke bodd sammen på 12 år. Moren min, ste-faren min, bestemoren min og tanter og onkler vil ikke komme. Det er jo ikke mye å forlange etter at de aldri har kommet på noen skole stykker, eller foreldre møter... Det er EN avsluttning!!! Pokker! Jeg blir så sint, dette er viktig for meg! Halloooo? Jeg skal bare hente vitnemålet mitt! Det tar ikke lang tid! Dette er høytidelige saker! De kan da være med på det?! Jeg forteller dem at jeg ikke liker at de unngår meg på den måten, da sier de bare at de ikke har tid til slikt! Det er ikke "slikt"! Jeg er deres eldste datter, og for en liten stund så var jeg deres eneste datter!!! Sagolani!!! Blir så forbanna! De driter jo fullstendig i min skolegang! Det er tross alt en del av livet mitt!!! Kan de ikke bry seg denne ENE gangen??? :evil: Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 19. juni 2003 #2 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei! Synes du skal ta en seriøs prat med de og si hvordan DU føler det og hva du vil. Hvis du sier at du virkelig vil og at det ville betydd mye for det at foreldrene dine blir med evt. andre i familien, er jeg sikker på at de får det til. Kanskje de ikke vet hvor viktig dette er. Kommunikasjon er viktig vet du! Lykke til hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #3 Del Skrevet 19. juni 2003 Er enig med Silje_ snakk med dem. men på den andre siden burde en ikke behøve å fortelle sine foreldre at dette er viktig for deg. Hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 19. juni 2003 #4 Del Skrevet 19. juni 2003 Vil bare nevne at kanskje f.eks. moren din har problemer du ikke vet om. Sosial fobi kanskje - dvs. at hun får angst i menneskemengder. Ta en prat med henne, spør rett ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 19. juni 2003 #5 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg har faktisk hatt det litt på samme måte. Jeg måtte tvinge foreldrene til å bli med. Det ende med at de ble med men sa nesten ikke et ord. Men nå har min mor vært mer opptatt av at huset skal være rent enn at datteren gjør lekser. Jeg vet hvordan du har det, og det er helt j******. Ta i mot råd du har fått her inne, da en sikkelig alvors prat med foreldrene dine. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krøkebær Skrevet 19. juni 2003 #6 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei det er meg Krøkebær... Faren min kom heller ikke, jeg var den eneste uten foreldre eller slekt der! Det var jæ****!! Alle andre dro for å feste etter det, men jeg følte ikke for det. Moren min har ingen problemer, hun bare ville ikke.. Så nå skal hun kjøpe meg glad igjen med å spandere en tur for meg til Tromsø. Ikke det at jeg klager, men det at hun kom var VIRKELIG viktig for meg... Etter å ha latt være å komme så mange år, kunne hun ihvertfall vært med dette året... Eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #7 Del Skrevet 19. juni 2003 du har så rett. Det er familien din som er rar i dette tilfellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 19. juni 2003 #8 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg er helt enig med deg. Selv om hun vil gjøre det godt igjen etterpå, så blir det ikke det samme uansett. Håper det går bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 19. juni 2003 #9 Del Skrevet 19. juni 2003 Jo - jeg er enig med deg, Krøkebær. Hun burde tatt seg tid. Det virker som hun ikke forstår hvor mye det betyr for deg... Mulig hun selv er typen som ikke bryr seg om slike høytidlige begivenheter og derfor ikke kan sette seg inn i din situasjon. Jeg skjønner du er skuffet. Jeg var selv på avslutningen til min sønn for par år siden, og jeg ble helt sjokkert over hvor høytidlig det var - hadde ikke ventet det, og ble veldig rørt. Moren din gikk glipp av noe. Det var synd. Synd det ødela for deg også. Men - turen til Tromsø er sikkert godt ment. Ikke ta den som et plaster på såret - ta den som noe annet og nytt, så slipper også turen å bli ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2003 #10 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg må si, det hørtes så rart ut at ikke foreldrene ønsker å være med på slikt. Det vil jo vanligvis til og med de sløveste. Jeg hadde det litt motsatt, jeg var så flau over min familie at jeg gjemte unna alle invitasjoner til sånt, og var dermed den eneste til stede uten foreldre. Men det med sosial fobi hørtes rett ut kanskje.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå