liverbird Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Kjøpte meg en adventsstake fra Jernia, som jeg er SÅ fornøyd med En helt enkel, elegant 4-armet lysestake. Synes nesten det er synd å pakke den ned når jula er over...Men hvordan er det å ha den stående framme hele året, med annen farge enn lilla på lysene, liksom....?
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Er den tydelig "julete", så synes jeg det er rart når man har det framme hele "vintertida". Men er den "bare" lyspynt, så kan det godt stå hele vintertida og lyse opp i mørket. Se på jernia.no og finn bilde av den så kan vi jo prøve å vurdere om den er "julete" eller ei ?
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Kjøpte meg en adventsstake fra Jernia, som jeg er SÅ fornøyd med En helt enkel, elegant 4-armet lysestake. Synes nesten det er synd å pakke den ned når jula er over...Men hvordan er det å ha den stående framme hele året, med annen farge enn lilla på lysene, liksom....? Flere hus i mitt nabolag lar sine julestjerner henge i vinduet til langt ut i februar! Det er koselig i vintermørket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå