Gå til innhold

HJELP! Noen som har et prosjekt å sende meg? Den kalde krigen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt dårlig tid med et innleveringsprosjekt kan du si...

Lurte på om noen har en gang tilbake i tid eller noe, skrivd et særemne om et av disse temaene under den kalde krigen:

- Berlin og Sentral Europa (1945- 1961)

- Berlin og Sentral Europa (1961-1989)

- Cuba krisen

- Korea krigen

- Vietnam krigen

- Konflikten mellom USA og sovjetunionen / Øst-Vest

- Berlinmurens fall og oppløsningen av Sovjetunionen 1991

Oppgaven bør ha problemstilling og hypotese.

Om noen har et brukendes prosjekt som IKKE er lagt ut på en eller annen skoleside (daria, osv) er jeg evig takknemlig om de vil sende det til meg. lærern min er nemlig god på det der med sjekking for evt. juks.

Ville vært så evig glad, kom igjen a folkens;D

Om noen har, så kan jeg gi dem mailadr mi på pm.

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Dette er ren juks, og noe du burde holde deg for god til.

Skrevet

Du bør vel rett og slett bare sette deg ned å skrive oppgaven selv.

Skrevet

Lol, godt forsøk. ;)

Skrevet

Gjøre. Lekser. Selv.

Skrevet

Hei Nina!

Dette snakket vi om for to uker siden da jeg fortalte deg at du ikke burde vente for lenge med å starte på prosjketet. Nå er du skikkelig ute på glattisen, og har ikke sjans til å levere noe som holder innen tidsfristen.

Ja, jeg er skikkelig god til å avsløre juks. Jeg vet nemlig hvilke nettsider du vanker på. Moral jente, moral! Har forøvrig ringt moren din og avtalt et møte med dere. Du stryker iallefall i historie dette semesteret.

:nei:

Hilsen historielæreren.

Gjest Elastica
Skrevet
Hei Nina!

Dette snakket vi om for to uker siden da jeg fortalte deg at du ikke burde vente for lenge med å starte på prosjketet. Nå er du skikkelig ute på glattisen, og har ikke sjans til å levere noe som holder innen tidsfristen.

Ja, jeg er skikkelig god til å avsløre juks. Jeg vet nemlig hvilke nettsider du vanker på. Moral jente, moral! Har forøvrig ringt moren din og avtalt et møte med dere. Du stryker iallefall i historie dette semesteret.

:nei:

Hilsen historielæreren.

:ler:

Skrevet

Er dette et rent tulleinnlegg, eller hadde du faktisk forventa seriøse svar...?

"Jada, jeg sender gjerne bort noe jeg har brukt mange timer og mye energi på selv bort til en lat, umoden jentunge jeg..."

Skrevet

Frekkheten kjenner visst heller ingen grenser. Gjør leksene dine selv du.

Skrevet

Hei!

Jeg gidder ikke gi deg den leksjonen alle andre her har gitt deg. Men håper du forstår det. Hvis du gidder å sette deg ned å skrive selv så kan jeg i alle fall hjelpe deg. Når skal du levere?

Dersom du har tid til å se film og skrive samtidig, noe som ikke er så aller verst så låner du filmen "tretten dager" som handler om cuba-krisen. Der får du mye info samtidig som du kan surfe litt på nettet og snekre sammen en oppgave.

Dette er egentlig ikke så vanskelig! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...