Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Infralove
Skrevet

Prøvde å søke litt, men fann ikkje akkurat det eg trengte. Og dette teamet er vel aktuelt for fleire i desse tider, så..

Lurte på kva sjølvbruningsprodukt de brukar. Eg har ikkje prøvd sjølvbruning før. Er der eit produkt eg kan bruke på både kropp og ansikt? Syns det er meir praktisk enn å dille med to produkt som kanskje ikkje gir same farge ein gang.

Også lurer eg på kva som er bra. Har høyrt litt forskjellig. Er det frå body shop noko bra? Dove? Osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker en bodyloiton med lett selvbruner fra Aco, den er god og lett å få jevn. men så er det denne lukta på selvbruningskremer :S Men noen her som har prøvd DC? Skulle ikke det være noe fra der som ikek luktet?

Skrevet

Jeg synes Dove sin er helt ålreit. Ikke så mye jobb med den (slipper peeling og smøring med annen krem først), men så må man jo også bruke den endel ganger før man får fin farge. Må planlegges.

L'oreal sin er også grei, men mer arbeid. Kan brukes både på ansikt og kropp, og gir temmelig raskt resultat.

Men lukta ja, den kommer man visst ikke unna.

Skrevet

Jeg bruker selvbruning fra Body Shop. Bortsett fra lukta er den helt grei.

Den jeg har er Medium-Dark, så om det er ei stund siden jeg har brukt den, blander jeg den ut i litt Spenol så det ikke skal bli skjolder og for mørk farge.

Tror det er like greit å heller blande ut selvbruning i vanlig bodylotion isteden for å kjøpe en med bare litt selvbruning i. Da kan du regulere styrken på fargen selv.

Gjest Infralove
Skrevet

Takk for tips.

Den der l'oreal, man må bruke peeling og sånn på den eller? Dei har vel den på cubus?

Om eg skal kjøpe den frå body shop, så må eg vente i ei og ei halv veke, og det trur eg ikkje eg greier =( (Har ikkje body shop her). Men eg tenkte at om den skilte seg ut som eksepsjonelt bra, så kunne eg kanskje drøye det litt likevel.

Skrevet
Takk for tips.

Den der l'oreal, man må bruke peeling og sånn på den eller? Dei har vel den på cubus?

Om eg skal kjøpe den frå body shop, så må eg vente i ei og ei halv veke, og det trur eg ikkje eg greier =( (Har ikkje body shop her). Men eg tenkte at om den skilte seg ut som eksepsjonelt bra, så kunne eg kanskje drøye det litt likevel.

De har lòreals produkter på cubus,ja:) de har de vanlige selvbruningene deres der også! Den loreal som heter sublime bronze i sånn gele form, brun flaske er ganske grei. siden du ikke har body shop der du bor er dette et greit alternativ;)

nb! bruk for all del peeling før selvbruning, ellers blir fargen veldig stygg. tips til peeling for kroppen er loreal sin grønne, til ansiktet synes jeg dead sea spa serien du får på vita sin scrub er veldig god:) (hvis du ikke har vita der du bor heller anbefaler jeg å kjøpe nivea sin peeling, kan få kjøpt hos cubus.)

lykke til :)

Gjest Infralove
Skrevet

Hmm. Eg har nett brukt opp den siste body scruben min. Har ønskt meg ny til jul, så lure på om eg skal vente likevel. Eg skriver i alle fall ned dead sea spa og alt det der. Så skal eg kjøpe om eg ikkje får til jul. Takk for hjelp! =)

Skrevet

loreal sin er veldig bra :) jeg har aldri peelet meg, og aldri fått dårlig resultat.

Nå for tiden foretrekker jeg loreal sin tørrspray, den lukter ikke og du trenger ikke å valse rundt naken og klam mens den tørker :eeeh: den er tørr med en gang du har sprayet den på. kjempegrei! ikke gir den skjolder heller, og det tar noen sekunder å spraye den på.

den fungerer litt som de fuktighetskremene med selvbruning i, at du må spraye på flere ganger for å oppnå ønsket resultat. Jeg foretrekker sånne i tilfelle jeg skulle gjøre noe feil, og sånn at jeg har litt mer kontroll over brunfargen :)

Skrevet

Tror ikke den fra Body Shop er så mye bedre at jeg ville ventet lenge for å få tak i den.

Når det gjelder peeling mener jeg selv resultatet blir bedre om man tar en runde først. Jeg bruker bare skrubbehansker og dusjsåpe, liker det bedre enn peelingkremer. Men det er vel smak og behag.

Hørtes jo forresten veldig bra ut den tørrsprayen.

Skrevet

av lotioner synes jeg forresten garnier har vært best.

den er ikke så tykk i konsistensen og gir den minst ubehagelige lukten. jeg innbiller meg at den tørker litt fortere også. og så blir ikke fargen så rar når den begynner å gå vekk. dove sin synes jeg for eksempel har en tendens til å bli flekkete, det ser jeg på venninnene mine også.

Skrevet

Er det noen som har prøvd Dior sin selvbruningskrem? Kjøpte min i sommer, men får den liksom ikke til å "virke"... Det er på en måte ikke så mye fuktighet i den, som en body lotion, så den føles litt tørr. Har prøvd å blande den med body butter, men det funker heller ikke. Ja, jeg scrubber først :) Er det jeg som gjør noe galt, eller er bare prdouktet veldig dårig?

Gjest Deception
Skrevet

Det skal godt gjøres å finne en ikke-luktende selvbruner; lukta kommer fra den kjemiske prosessen som skjer i huden når virkestoffet i selvbruneren (DHA) reagerer med huden. Når det er sagt, finnes det grader av ille, og den jeg synes lukter minst, er sprayen fra ModelCo. Men den har det klare minus at den er dyr, og vanskelig å få jevn. Til ansiktet bruker jeg en gele fra Guerlain som har egenfarge, og den er en av få som faktisk gir farge på meg.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...