Gå til innhold

Ungkarskvinnen 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynner imorgen på FEM kl 21.30!

Skal dere se på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det begynner imorgen på FEM kl 21.30!

Skal dere se på det?

den har jeg allerede sett på youtube...kjempespennende

Skrevet

JA,skal se :gjeiper:

selvom det er mer spennende med ungkaren,alltid mere konflikter osv mellom jentene enn gutta......

Spennende å se om hun finner kjærligheta nå... :filer:

Skrevet

Jeg har sett sesongen på You Tube. Ikke gå inn der å se visst dere ikke vil vite noe, for det ligger ganske åpentlyst.

Denne sesongen burde jeg nesten sett om igjen! :) Gled dere :)

Gjest skoeska
Skrevet

Har også sett denne på youtube. Veldig spennende ja :Nikke:

Skrevet

Fy fader så mange digge menn som var med!!!!

Skrevet (endret)
Fy fader så mange digge menn som var med!!!!

Går serien bare på lørdager?

Endret av Gold
Skrevet
Går serien bare på lørdager?

Glem det, jeg fant ut at den går i reprise på lørdager. Originalen sendes mandager. :)

Skrevet

Utrolig mange fine menn! Jeg har allerede noen favoritter. Jason og Graham!

Skrevet

Denne ser jeg også, selv om jeg foretrekker ungkaren.

Skrevet

Jeremy er også søt synes jeg..

Skrevet

Jeg holder en knapp på han med sønnen jeg.. Han virker så tvers igjennom ærlig og oppriktig, og er veldig kjekk!

Hun så ut til å ta dette med sønnen veldig greit også, selv om hun hadde et realistisk syn på det i forhold til stemorrolle og ekskone og alt som følger med..

DeAnna må ha trent veldig og slanket seg en del siden hun var med hos Brad..?! Syns nesten hun så sunnere ut da hun var frier, jeg!

Skrevet

Jeg klarte ikke å vente så jeg så det ferdig på youtube. Kjempespennende! Gled dere!

Skrevet
DeAnna må ha trent veldig og slanket seg en del siden hun var med hos Brad..?! Syns nesten hun så sunnere ut da hun var frier, jeg!

Det var til og med en av frierne (en som ikke kom videre fra de første 25, tror jeg) som til og med kommenterte det - at det så ut som hun hadde trent masse. Jeg synes også hun så bedre ut som frier enn som ungkarskvinne.

Skrevet

Hun har også fått botox i pannen, og pumpet opp overleppen...

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen som vet når reprisen går?

Gikk glipp av episoden i jula...

Skrevet
Noen som vet når reprisen går?

Gikk glipp av episoden i jula...

På lørdager kl 22.40 på FEM

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er så spent på utfallet etter mandagens besøk hos familiene.. Virker jo som om det skjer litt action!!

Han Graham er utrolig kjekk og de har en fin kjemi, men tviler på at han er ektemann-materiale..

Hvorfor gråter DeAnna på slutten av reklamen tro?! Hun vet ikke om hun kommer til å bli forelsket??

Skrevet
Jeg er så spent på utfallet etter mandagens besøk hos familiene.. Virker jo som om det skjer litt action!!

Han Graham er utrolig kjekk og de har en fin kjemi, men tviler på at han er ektemann-materiale..

Hvorfor gråter DeAnna på slutten av reklamen tro?! Hun vet ikke om hun kommer til å bli forelsket??

Åh GLED deg!! :D

Skrevet

Hihi :)

Har du sett episoden på Youtube..? Tør ikke å gå inn der jeg, da får jeg vel vite mye mer enn jeg ønsker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...