Gå til innhold

En ny og artig bryllupsdans

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den linken har vært her før. :)

Vi holder på å planlegge noe i den duren faktisk. :) Så vi får se hva vi ender opp med.

Skrevet

Finner dere alle sanger og slikt selv, eller har dere en danseskole til å hjelpe dere?

Skrevet

Åh genialt! Dersom vi skal danse må det bli noe sånt, ikke noe rolig vals. Det er virkelig ikke vår greie:p

Skrevet
Finner dere alle sanger og slikt selv, eller har dere en danseskole til å hjelpe dere?

Kom over linken for litt siden og tenkte at dette var tingen. Vi er heller ingen valsemennesker, samtidig som vi tenkte at et slikt innslag kunne skape litt liv og moro. Har lastet ned alle sangene som ble brukt i dansen, og deretter redigert og satt dem sammen i et redigeringsprogram for lyd. Har laget en identisk kopi av dansen i linken. Så nå er det bare å begynne å øve. Hi hi hi... :ler:

Gjest Gjest_Cecilie_*
Skrevet

"Alle" har jo gjort den greia i over ca to år her i norge, og er igrunnen ganske oppbrukt. På lik linje med "You raise me up" og "From this moment" som solo i kirken :fnise:

Greit at dere synes det er orginalt og gøy, men majoriteten av gjestene vil faktisk syntes det er teit, uansett hva de forteller dere i ettertid ;)

Jeg var i 3 bryllup i fjor, og -alle- hadde samme danseoppvisningen.. Booooring.. :filer:

Gjest Brud2010
Skrevet

Det må jo være det mest harry en kan ta med i et bryllup :jepp:

Gjest Plutseligtilbake
Skrevet

Mitt råd te de som vurdere å ha sånn dans i bryllupet e: dropp det!

Det er tragisk pinli å se på, vess man ikke e knallgo å danse. Og som en annen har skreve ovenfor, så synes de fleste gjestan at det bærre e teit, uansett ka di sir tel dokker. Det enkele e ofte det beste. :)

Skrevet

På youtube ligger det utallige slike ute. Ikke morsomt, bare teit.

Skrevet

Vi hadde en slik type dans i vårt bryllup - med stor suksess!!!

Vi danset winerwaltz i begynnelsen og på slutten, mixet øverige sanger som hadde litt liv og fart og som representerte oss på en morsom måte..

For vår del så var det det siste våre gjester hadde ventet av oss.. og spes av min mann - da vi ellers i sosialesammenhenger ikke er de som stikker oss lengst frem.

Winerwaltzen lærte vi på danseskole (ANBEFALES) - da det var viktig at den satt som den skulle.. hurtig og elegant- resten tok vi så og si på sparket - men noen innøvde "moves" var nok viktig å ha med.

Absolutt å anbefale!!! Gjestene lo så de sto tvekroket og det er belønning nok for oss!!

Har musikken enda om noen er interessert :)

Skrevet
Mitt råd te de som vurdere å ha sånn dans i bryllupet e: dropp det!

Det er tragisk pinli å se på, vess man ikke e knallgo å danse. Og som en annen har skreve ovenfor, så synes de fleste gjestan at det bærre e teit, uansett ka di sir tel dokker. Det enkele e ofte det beste. :)

Feil! Det er skikkelig tragisk å se om du er KNALL god å danse..blir som en danseoppvisning istede for en morsom og avslappet underholdning for gjestene!! Det beste med en sånn dans er at den er uforutsigbar og om paret VIRKELIG tør å by på seg selv - så er det et minne for livet. Om du som gjest synes at det er en pinlig opplevelse for at paret ikke kvalifiserer til "skal vi danse" - ja så er det DITT problem og sier mer om deg enn om de som faktisk tar motet til seg å gjennomfører det!

Skrevet

Jeg ville digget om brudeparet gjorde noe slikt i et bryllup hvor jeg var gjest. Løser opp stemningen og får dansen i gang!

Gjest som hadde musikk: Kan du legge ut en liste over sangene som ble brukt?

• 4 uker senere...
Skrevet

Vel, alt er relativt: Jeg har vært i 15-16 bryllup de siste årene (4 bare i år) og INGEN har gjort noe sånt. Så det er vel ikke heeelt sant at "alle gjør dette".... ;)

Jeg synes det kan være morsomt hvis det er gjort med litt glimt i øyet, og det gjør jo at det er lett for gjestene å kaste seg ut på dansegulvet etterpå. Så vi vurderer å lære oss noen små "moves" som vi kan bryte opp brudevalsen med.

... heller denne vrien enn to stykker som tråkker fram og tilbake helt i utakt til "Drømmen om Elin", spør du meg... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...