Fluffie Skrevet 10. desember 2008 #21 Skrevet 10. desember 2008 Bunning gjoer vondt Ja, helt enig! Mine orgasmer kommer fra g-punktet, som ikke er saa langt opp. Kniping er veldig bra, jeg kan fint holde hardt rundt en liten finger.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #22 Skrevet 11. desember 2008 Dette er jo to forskjellige ting...bunning kommer jo an på lengde og friksjon an på tykkelse...?
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #23 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har aldri vært borti menn som ikke har "nådd fram". Kanskje jeg er grunn? :gjeiper: kommer det ikke an på høyden til jenta? at dersom jenta er lav så er hun naturlig 'kortere' inni skjeden enn en jente som er 20 cm høyere enn henne?
Hinata Skrevet 11. desember 2008 #24 Skrevet 11. desember 2008 kommer det ikke an på høyden til jenta? at dersom jenta er lav så er hun naturlig 'kortere' inni skjeden enn en jente som er 20 cm høyere enn henne? Høyden har ikke noe å gjøre med grunnheten å gjøre. Er som å si at penisstørrelse har med høyde å gjøre, og det er det vel bevist gang på gang at det ikke er..
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #25 Skrevet 11. desember 2008 Jeg elsker å bli bunnet! Gjerne hardt, da går det ikke lenge før vi kommer begge to! Kjæresten min har ganske stor penis, tror jeg, han har iallfall hatt kjærester før som , i følge han, har vært for grunne til at han kunne støte skikkelig i dem. Da gjorde det vondt.. Jeg er trangere nå enn før jeg fikk barn, det er sikkert pga at jeg gjør knipeøvelser hver dag.
Gjest Gutt92 Skrevet 11. desember 2008 #26 Skrevet 11. desember 2008 Høyden har ikke noe å gjøre med grunnheten å gjøre. Er som å si at penisstørrelse har med høyde å gjøre, og det er det vel bevist gang på gang at det ikke er.. Ikke ? Det virker da naturlig, siden sjeden faktisk er på innsiden av kroppen, noe penisen ikke er.
Hinata Skrevet 11. desember 2008 #27 Skrevet 11. desember 2008 Ikke ? Det virker da naturlig, siden sjeden faktisk er på innsiden av kroppen, noe penisen ikke er. Har høye folk automatisk større hjerte enn lave folk, eller hva med lever, nyrer eller milt? Det er et tøyelig indre organ som ikke påvirkes av høyde.. Her er en tegning av hvordan skjeden ligger, den går mer på tvers enn oppover og begrensen av rektum...
Gjest Gutt92 Skrevet 11. desember 2008 #28 Skrevet 11. desember 2008 Har høye folk automatisk større hjerte enn lave folk, eller hva med lever, nyrer eller milt? Det er et tøyelig indre organ som ikke påvirkes av høyde.. Her er en tegning av hvordan skjeden ligger, den går mer på tvers enn oppover og begrensen av rektum... Men fortsatt, tror ikke man kan utelukke det helt. Er vel ikke akkurat blitt forsket på dette
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2008 #29 Skrevet 12. desember 2008 Har høye folk automatisk større hjerte enn lave folk, eller hva med lever, nyrer eller milt? Det er et tøyelig indre organ som ikke påvirkes av høyde.. Her er en tegning av hvordan skjeden ligger, den går mer på tvers enn oppover og begrensen av rektum... Du tar feil, i de fleste tilfeller er det slik. F.eks lungene på en høy person er større enn på ei lita snelle også hjerte. Mener den lengste vaginanen som var målt var oppe i 18 cm, normalt var fra 8-10 cm. Så ja de som ikke greier å bunne må være godt under gjennomsnittet ja. Mens andre jenter igjen tror de blir bunna uten at det er tilfelle. Du snakker om et punkt der du har minst samling av nerver og der kjenner du det best? Sabla merklige greier
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2008 #30 Skrevet 12. desember 2008 Mener den lengste vaginanen som var målt var oppe i 18 cm, normalt var fra 8-10 cm. Men skjeden utvider seg når man blir opphisset, og kan så strekkes enda lengre for å romme en penis. Jeg tror ikke det er gjort undersøkelser på jenters maksimale vaginadybde under opphisset tilstand.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå