Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Synes dere det er bra når menn bunner under sex? Det er da mye deiligere å bli bunnet enn å ikke kijenne at han når helt fram? Hvordan øke friksjonen/motstanden?!
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Jeg synes det gjør vondt å bli "bunnet". Å kjenne det i livmorhalsen blir litt for mye for meg.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Synes det er bra jeg! Kult at man kjenner litt! Det er ikke alle menn som "når frem".
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Hvordan øke friksjonen/motstanden?!Du kan jo f.eks. stramme litt. om han bunner deg er den vel ikke under gjenomsnittet i lengde, og da er den gjerne ikke under normalen i tykkelse heller. Om det da allikevel er som å hive en grillpølse inn i oslofjordtunellen, er det jo bare deg det kan være noe "galt" med. Om du blir utrolig våt og dere bruker konom, er nok det også noe av forklaringen.
FangeLiv Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 jeg syns det gjør vondt! Samme her. Ubehagelig hvertfall, og særlig hvis det er harde støt.
Blakken Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 De fleste opplever jo det som vondt.. Så man finner oftes stillinger hvor det ikke skjer.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #8 Skrevet 7. desember 2008 Om det da allikevel er som å hive en grillpølse inn i oslofjordtunellen, er det jo bare deg det kan være noe "galt" med. Om du blir utrolig våt og dere bruker konom, er nok det også noe av forklaringen. Blir ganske våt, men bruker ikke kondom. Synd knipeøvelsene ikke hjelper.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #9 Skrevet 7. desember 2008 Dersom knipeøvelsene ikke funker, gjør du det feil....
Blakken Skrevet 7. desember 2008 #10 Skrevet 7. desember 2008 Men har det slått dere at som ved penis, kan også vagina's dybde/omkrets/sammentrekningsevner kanskje variere litt?
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #11 Skrevet 8. desember 2008 Men har det slått dere at som ved penis, kan også vagina's dybde/omkrets/sammentrekningsevner kanskje variere litt?Vel, det påstås jo av flere som har født både en og to unger, at dersom man trener seg skikkelig opp der nede, kan man gjøre det trangt for en blyant. Ikke vet jeg.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #13 Skrevet 8. desember 2008 Det er da mye deiligere å bli bunnet enn å ikke kijenne at han når helt fram? I den riktige stillingen når de aller fleste helt fram. Hvordan øke friksjonen/motstanden?! Knip, press sammen beina, bruk penisring, gjør det mindre vått.
Gjest usmc Skrevet 8. desember 2008 #14 Skrevet 8. desember 2008 smør penis inn med sinksalve, den får ned friksjonen ved å fjerne fuktighet, penis celler slapper mer av, og den blir dermed lenger, og vagina strammes. ikke er det farlig heller.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #15 Skrevet 8. desember 2008 I den riktige stillingen når de aller fleste helt fram. Knip, press sammen beina, bruk penisring, gjør det mindre vått. Deter mange menn som ikke når fram!
Gjest oleg Skrevet 9. desember 2008 #16 Skrevet 9. desember 2008 Deter mange menn som ikke når fram! da er man liten isåfall!!
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #17 Skrevet 9. desember 2008 Kvinner varierer stort i dybde og tranghet og da... ikke bare menn det går på....
Hinata Skrevet 9. desember 2008 #18 Skrevet 9. desember 2008 Kvinner varierer stort i dybde og tranghet og da... ikke bare menn det går på.... Og kommer også an på hvor opphisset hun er.. Er ikke alltid bra å klare å bunne heller
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #19 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har aldri vært borti menn som ikke har "nådd fram". Kanskje jeg er grunn? :gjeiper:
Gjest yeajente Skrevet 10. desember 2008 #20 Skrevet 10. desember 2008 utrolig deilig når han "dunker" hardt oppi meg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå