Gå til innhold

Mistet en jeg ikke kan leve uten

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Vel, jeg har da virklig driti på draget. Jeg tør ikke forklare nermere i tilfelle hun eller noen venner ser dette. Men har vert sammen med en Jente i litt over to år.(avstandsforhold, [ca 2-3 timer]) Vi har i det siste hatt en liten pause og jeg har ikke gjort annet enn å tenke på henne og savnet henne. Nylig var jeg ute og hadde "nesten samleie" (var nakne og koste veldig lite i ca 1minutt) med en annen dame. Dette ble avbrutt fort pga mine følelser for den første damen så jeg dro hjem.

Etter å ha sakt dette ble hun jo så klart sur, skuffet og ville ikke ha mere med meg og gjøre. Hvem kan klandre henne for det?

Så jeg bare lurer på om noen han noen tips for å gjøre det godt igjen? Er det noen måte i verden å unskylde seg på?

- Jeg kan absolutt ikke se for meg noen andre. Hun var så utrolig prefekt på alle måter! <3 Så det å komme over hun er ikke et alternativ :)

Alle tips settes stor pris på.

Mvh

Stian - 1988 (som sliter veldig for tiden)

Endret av HanSomMistetAlt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var sikkert en grunn til at dere i første omgang hadde en pause... Hvis det var hun som var pådriveren til denne pausen, så kan det jo i utgangspunktet være vanskeligere.. En pause etter 2 år, og når det atpåtil var ett avstansforhold (der dere sikkert ikke så hverandre hver dag) er det da ett forhold å satse videre på? Forstår utifra signaturen at du er ganske ung, og det vil, tro meg dukke opp flere "perfekte" damer..

Dere hadde en pause, så hvorfor var du egentlig nødt til å informere henne om det som egentlig ikke har noe med deres forhold å gjøre? Noen ganger er det bedre å holde ting for seg selv...

Jeg tror det beste du kan gjøre her er å virkelig forklare henne hva du føler for henne, hvor mye hun betyr for deg osv... Og si at du lar det være opptil henne, at du kommer til å la være å kontakte henne (og ikke kontakt henne heller!! Masete mannfolk virker mot sin hensikt!!) Men at hun kan kontakte deg hvis hun ønsker en videre framtid med deg...

Skrevet (endret)

Hei!

Tusen takk for svar! Det hjalp å lese :)

Vi så hverandre veldig sjeldent, men det var så fantastisk når vi først var sammen. Hun spurte om det, og av personlige grunner følte jeg at jeg måtte si det. Jeg er enig, men denne "pausen" var ganske komplisert og jeg hadde aldri greid å holde noe slikt sjult for hun jeg elsker.

Jeg har gitt henne noe som jeg håper får frem hva jeg føler for henne, dessverre tror jeg ikke dette er nok.

Kanskje best å gå for tipset ditt. Bare prøve å komme over det fortest mulig. Men det er ikke lett når man har sett for seg å dele resten av livet sitt med den personen, og er overlykklig over det <3

Sikkert ikke den første som føler det slik, og kommer vel antagerlig il å føle det igjen.

Får sove på det, tusen takk! =)

Flere tips tas imot med stor takknemlighet<3

Stian

Skrevet

Jeg vet hvordan det er med avstandsforhold, det er ikke bestandig lett!

Hva med å sende henne blomster? Husker jeg alltid pleide å drømme meg bort om å høre ringeklokka ringe og der stod en bukett med blomster :) kanskje det heller er noe når man er sammen, men det kan kanskje fungere som en icebreaker? Jenter elsker jo blomster! Bare ett lite forslag å slenge med :)

Skrevet

Ofte kan også disse følelsene bli forsterket når man merker at man er på vei til å miste noen for godt.. Kanskje kan tiden jobbe for dere, og dere finner tilbake til hverandre igjen! Men ikke sitt inne å vent, jobb for å komme deg videre.. kanskje en dag dukker hun opp igjen, kanskje ikke, kanskje du møter en som er enda bedre! Du vil finne styrke i slikt, Om noen uker vil det føles bedre, om noen måneder enda bedre, om ett år har du det bra. Du må bare se framover! Har vært der selv, det er utrolig vondt, frustrerendes, du føler deg maktesløs nå, men det vil bli bedre! Kanskje en dag sitter du å ser tilbake og ser at hun ikke var rette forde! for møter man den rette for begge, burde det ikke være noen grunn til å ta pause i utgangspunktet, kanskje ikke du var den rette for henne, selvom hun var den rette for deg.. Da er det mye bedre å en dag møte en som er den rette for hverandre, vil føles mye bedre!

Skrevet

Hvis du er så redd for å bli gjenkjent, hvorfor undertegner du da innleggene med navn, og det første med et årstall jeg regner med er fødselsåret ditt?

Og hvorfor fortalte du at du hadde vært naken med ei annen jente i 1 minutt hvis det likevel var slutt mellom dere?

Skrevet (endret)

jest nummer 2:

Dette er noe jeg regner med de fleste andre forstår så svarer ikke på det.

Spørsmål 2 også tidligere besvart.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg vetikke helt med blomster. Ettersom jeg ikke tror det blir godt motatt av andre grunner. Men tusen takk neenan! :)

Takk Gjest (nummer 1). Jeg regner med det er sånn det er, men er som dere to sier ikke lett. Det virket som hun elsket meg så utrolig mye før, og jeg elsker jo henne. Vi utfyller hverandre så godt og har det så korslig sammen. Men det er vel egentli bare en ting å gjøre. Er vel å prøve å glemme.

Tusen takk! Det finnes så mange gode mennesker der ute som virklig hjelper oss andre! :)

Skrevet

Huff! Dette høres hjerteskjærende ut :tristbla:

Nå skal jeg ikke gi deg noen lang leksjon siden du spurte om råd, og jeg antar at du av hennes reaksjon skjønner at det du gjorde var dumt og jeg håper du aldri gjør noe sånt igjen.

Jeg har også vært i et sånt langdistanseforhold og det var det absolutt verdt å holde på :) For meg hadde det ikke vært noen andre, men det kan selvsagt være at det er det for deg :jepp:

Det som i alle fall hadde sjarmert meg var:

*Blomster på døra

*Kort/Brev - si det du føler!!

*Overraskelsesbesøk (muligens etter litt oljesmøring, altså du bør kanskje sende noen søte meldinger eller prøve å ringe og bli venner først etc.)

Lykke til! :klemmer:

Skrevet

hehe, tusen takk Dåsa. Trenger en klem nå ja :klemmer: <3

Ja, er du gal. Jeg angret fra første sekund jeg innså hva jeg holdt på med og dro straks. Det høres sikkert ut som bagateller for mange, men hver sin alder hver sine følelser og kjerlighet. :)

Og det er absolutt ingen andre for meg. Har veldig mange venniner, men de har er stor feil, de mangler de utrolige egenskapene denne dama har og alt som gjør henne spesiell<3 Den første jeg virklig har vert stolt av å kalle min lille jente :)

Får se, det var kanskje ikke så dumt det du sa der Dåsa! Har jo ikkeno å tape. Kanskje det blir å sende en fin bukett ned og håpe på svar. Får høre på dere:)

Setter stor pris på hjelpen <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...