Gjest Gjest_Lurer_* Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Hei, Er det noen regel for slør-bruk? Jeg har funnet et kjempefint enkelt slør, og har tenkt til å bruke dette hele kvelden/festen. Er dette "lov"? Det er jo vanlig at bruden tar av seg sløret utover kvelden, men jeg har lyst til å ha det på hele kvelden siden det ikke kommer til å "være i veien"..
Gjest Gjest_vinterbrud_* Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 nei jeg trodde ikke det var noen regler for det. det kan du besteme helt selv, smak og behag vil jeg tro. regner med noen tar det av seg for å bli litt mer "fri", og enkelte lange slør kan jo være tunge også.. men gjør som du vil:)
Gjest Gjest_nola_* Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Jeg hadde bedt frisøren om å sette sløret inn på en slik måte at jeg hadde mulighet til å ta det av dersom behovet oppsto men jeg hadde ikke et tungt langt slør så jeg endte opp med å ha det på hele kvelden.
angara Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Jeg skal gå med slør hele kvelden. Synes det er så fint, og denne ene dagen i mitt liv da det er lov, vil jeg gå med det så lenge jeg kan. Jeg skal ha et slør som ikke går helt ned til gulvet (fingertip-lengde), men til gjengjeld er det i flere lag og tykt, og står litt ut.
NemoLinn Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Finnes ingen regler for om hvor lenge du kan gå med slør. Du kan ha det på så lenge du vil. Mange av de som tar av seg slør har ofte lange slør, og de blir tunge. Da kan det være greit å ta det av i løpet av kvelden. Selv hadde jeg langt slør, gikk helt ned til føttene mine. Det var heldigvis ikke så tungt så jeg klarte å gå med det hele kvelden. Ville jo det, er jo ikke hver dag man er brud.
Gjest gift Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 Jeg har aldri hørt at det finnes regler for det. Jeg brukte sløret mitt hele kvelden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå