Gjest Mette liten Skrevet 19. juni 2003 #1 Skrevet 19. juni 2003 Har lyst å gifte meg på Gran Canaria i den norske kirken med fest etter på med familien og de nærmeste venner. Hvor mange tror dere takker ja til noe slikt? Vi har ikke økonomi til å betale reise for alle sammen, men vi tenkte å legge bryllupet i ferien slik at en kanskje kunne kombinert ferie og bryllup. Vi har lyst til å invitere ca 20 stk hva hadde dere sagt til noe slikt? Dette er altså den nærmeste familien og nærmeste vennekretsen
minniepus Skrevet 19. juni 2003 #2 Skrevet 19. juni 2003 Kunne vært kjekt det. 8) Må bare få beskjed såpass tidlig at man kan legge det inn i planene. Hva med å lufte det for de aktuelle gjestene og høre hva de sier?
Gjest Tex Skrevet 19. juni 2003 #3 Skrevet 19. juni 2003 Jeg ville definitivt reist hvis det var en god venninde og praktisk mulig. Men jeg ville visst det i goood tid.....
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #4 Skrevet 19. juni 2003 Høres spennende ut, og dere vil jo da også få mye tid sammen med familie og venner om dere velger å bo i nærheten av hverandre. en ukes bryllupsfeiring. Gi dem god tid på å planlegge så tror jeg nok de blir med. jeg hadde vært med :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå