Gjest miffi Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 min mor ønsker et bilde av meg som hun kan henge på veggen. jeg vil ikke gjøre det hos fotograf da jeg alltid ser ille ut hos dem. så jeg tenkte å ta bilde av meg selv med digitalt kamera. men hvordan kan jeg få bildet på papir av ehm fotokvalitet? jeg har ikke printer. trenger ikke noe større enn max A4.
Gjest Grafica Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Få det forstørret opp i fotobutikken
Gjest miffi Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 hva koster det da? har sett at de har fremkallingsautomater i fotobutikkene, tar de minnebrikker og kan de printe så store bilder?
Gjest Grafica Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 http://www.japanphoto.no/bestill-forstorrelser.php?pPath=200 Her kan du bestille det på nett
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 www.fotoknudsen.no Der kan du levere over nett-
Gjest miffi Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 det var ikke så dyrt heller. takk skal dere ha jenter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå