roadkiller Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Jeg skal kjøpe ny concealer. Har tidligere brukt Estèe lauder's Ideal Light Brush-on Illuminator. Jeg har for så vidt "trivdes" med denne. Men så lurer jeg på hvilken dere bruker og anser som den beste?
Gjest hjei Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 jeg har prøvd veldig mye forskjellig, og har landet på to ulike. en for daglig bruk under øynene - helena rubenstein(den er flytende) og id concealer til "kriseutbrudd". dette gjør jeg fordi jeg ikke synes en og samme passer til begge deler, og fordi id er veldig god til å pleie huden - det synes jeg ikke noen til nå har vært. begge to varer i huuuundre år, og jeg kjøpte de på strawberrynet.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Min favoritt er "Magic Concealer" fra Helena Rubinstein, og "Effernaces" fra Lancome. Begge kommer i en liten tube, og er drøy i bruk.
Nienna83 Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Har brukt Magic Concealer fra HR en stund nå, men jeg er ikke fornøyd.. Den forsvinner etter en time på huden og tuben den er i blir så grisete. Det tyter jo ut selv om jeg ikke rører den engang. For noe herk. Så trenger en ny jeg og!
Glynis Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place Concealer er min favoritt. Kan ikke fordra Touche Éclat og Magic Concealer, som de fleste sverger til.
Gjest Borghild Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Jeg er veldig glad i Effernaces fra Lancome og Magic Concealer på kviser. Under øynene og som øyenskyggebase sverger jeg til Touche Eclat eller Double Wear Stay In Place fra Estee Lauder.
Rexina Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 Den beste pennen jeg har brukt er issima Precious Light - Smoothing illuminator fra Guerlain. Har ikke hatt den selv, men har lånt den av en venninne ved flere anledninger, og man ser virkelig våken ut med denne under øynene. Vet ikke hvor god den er på mørke ringer eller for å skjule poser under øynene, desverre. På røde partier likte jeg veldig godt Helena Rubenstein Magic Concealer før mineralsminke overtok sminkepungen. Husker jeg kjøpte den to ganger og mistet den begge gangene etter 6 mnd:P Men nå bruker jeg min concealer fra everydayminerals. Den er så bra på å dekke røde arr og kviser at jeg ikke engang trenger foundation over!
Gjest Deception Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 Jeg får utslett av Touche Eclat (som er en highlighter, ikke en concealer). Under øynene foretrekker jeg Eclat Lumière fra Chanel, og ellers bruker jeg Magic Concealer.
Gjest Chosa Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 Jeg er veldig fornøyd med YSL sin concealer:)
Vulpes Skrevet 9. desember 2008 #10 Skrevet 9. desember 2008 Bruker mineral-concealer for tiden, fra www.everydayminerals.com Den heter intensive concealer light. Men den er ikke så god å bruke alene, da blir den litt for gul. Har også Helena Rubinstein Magic Concealer og Christian Dior SkinFlash Concealer. HR sin synes jeg fungerte bedre til å dekke over ureneter. Dior sin fungerte OK under øynene, men jeg bruker ingen av disse lenger da jeg har gått over til mineralsminke.
Hilde Christina Skrevet 9. desember 2008 #11 Skrevet 9. desember 2008 Jeg brukte Magic Concealer fra Rubinstein i mange år, men siden den tydeligvis tetter porer har jeg gått over til GloMinerals undereye concealer, denne er genial! Bruker kun concealer til å dekke mørke ringer riktignok, så det er dette disse passer for
Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 15. desember 2008 #12 Skrevet 15. desember 2008 (endret) Jeg skal kjøpe ny concealer. Har tidligere brukt Estèe lauder's Ideal Light Brush-on Illuminator. Jeg har for så vidt "trivdes" med denne. Men så lurer jeg på hvilken dere bruker og anser som den beste? Jeg anbefaler GloMinerals sin brightener highlight concealer Innlegget redigert. Reglene. Kristin (mod) Endret 15. desember 2008 av Kristin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå