Gå til innhold

varmesokker

Gjest Gjest_veronica_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_veronica_*
Skrevet

Jeg har et par mørkeblå sokker, som er minst 2 størrelser større enn foten min, og dermed "løse". De er myke inni, er vel laget i bomull, det er IKKE strikkede ullsokker. Virker heller ikke så veldig syntetisk, men kanskje en slags bomull+noe-blanding? Glatte utenpå, men ikke sånn kjempeglatte.

Kjøpt for "år og dag siden", aner ikke hvor, mistenker sparkjøp. Hvert på sparkjøp for å se om jeg finner et par til, dette må jo vaskes iblant og jeg går med dem HELE dagen når jeg er inne.. klarer ikke vanlige sokker inne ,de blir så stramme og klamme.. ikke når jeg vet at jeg har "kosesokker" :).

Noen som aner hva jeg snakker om? Hvor de selger? Nettbutikk?

Så på KID (eller noe sånt) nylig at de hadde noen sånne sokker, men de var store, tykke (mine er tykkere enn at de går nedi sko uten å løsne alt av lisser, men disse var mange cm tykke), og GLATTE inni! Det går jo ikke.. fargerike striper også. Så altså ikke sånne myke herligheter som jeg har..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hakke peeeeiling på hvilken type du mener. Kunne du lagt ut ditt egene bilde?

Skrevet

Heia,jeg mener jeg vet hvilken du mener,er de mørkeblå??Har også en del av de som er kjøpt for hundre år siden men prøv der de selger varmetøy/arb.tøy for de er jo laga av sånt om mi mener samme.Grisegode he he.

Skrevet
Heia,jeg mener jeg vet hvilken du mener,er de mørkeblå??Har også en del av de som er kjøpt for hundre år siden men prøv der de selger varmetøy/arb.tøy for de er jo laga av sånt om mi mener samme.Grisegode he he.

helt riktig, de er mørkeblå. Får se på litt andre type butikker også. Savner desperat å ha et par til, pga dette må jo vaskes..

Wonders: Om du ikke skjønner hva jeg mener så tviler jeg bilde hjelper... får se om jeg legger ut bilde etter å ha vaska dem... eeh.

Skrevet

E det sånne "raggsokker" som er fora inni? Noe sånt mener jeg å ha sett på Cubus eller H&M. Tror det var i fjor.

Skrevet

Så nå at bildet er som et trekk eller lignende til en sykkelsko....men utseende er noe av de samme på de tøflene jeg tenker på

Skrevet

herregud jeg surrer...de bildene var jo bare en som hadde tatt en sånn tøffel og klippa og ordna på den selv, så han(hun kunne bruke den som trekk...... så da er det den jeg mener,.,.

Skrevet

Den så noe lignende ut, men min har ikke logo, og min er "mykere" på utsida, og har heller ikke såle.. men stoffet inni ser ut til å være likt, altså kan de godt duge :)

Skrevet

Rimi selger noen lignende sokker, men om de er brukbare vet jeg jo ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...