Gå til innhold

Ja jeg vet jeg er på gress.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjeste Gjest
Skrevet

Hvorfor gjør enklete damer sånne ting?

Jeg prøver og få forholdet til og fungere etter lang tid med turbulens,kjæresten gjør ikke sin del for at det skal fungere,når hun skjønner at jeg holder på og glippe ut av livet hennes tar hun meg "tilbake" noen dager så jeg får en liten følelse at hun vil noe mere,når jeg har vært der ett par dager og knullet vettet av henne er det liksom nok,da er det på igjen med beskyldninger og anklagelser.

Jeg skjønner jo ordet "på gress",for meg betyr det at hun leter etter noe bedre og har meg der i tilfellet det ikke dukker opp noe nytt og bedre,men samtidig så trur jeg ikke hun har seg med noen andre,hun sliter veldig med selvfølelsen,hun er blitt større i omfang mens vi har vært ilag,så derfor trur jeg ikke hun dingler med noen nye.

Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun ikke bare kan slippe meg når hun likevel ikke vil noe mere med dette forholdet,jeg min dumme sau går på den hver gang,jeg er så utrulig glad i den jenta at jer lar meg være der for henne.

Sku bare ønske jeg hadde vært så ster at jeg hadde klart og si nei,jeg skjønner jo innerst inne at dette ikke fører noen steder mere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, leit å høre. Håper du klarer å bryte ut av det, eller at hun skjerper seg og skjønner hva hun har før hun mister det.

Skrevet

forresten ikke bare damer som gjør sånt ;) hvorfor folk gjør sånt aner jeg ikke... jeg hadde aldri klart å behandle noen på den måten.

Skrevet
forresten ikke bare damer som gjør sånt ;) hvorfor folk gjør sånt aner jeg ikke... jeg hadde aldri klart å behandle noen på den måten.

Jeg skjønner det ikke,det må jo være like vont for henne?

Eller har noen en sånn knapp som de skrur av følelsene på?

jeg ville nå sagt at er det så dårlig at man ikke vil noe mere,er det vel bare og kutte helt.

Skrevet

har du prøvd å snakke skikkelig med henne om det? Spørre henne rett ut om hun vil fortsette med deg, eller om hun bare er med deg mens hun venter på noe bedre?

Skrevet
har du prøvd å snakke skikkelig med henne om det? Spørre henne rett ut om hun vil fortsette med deg, eller om hun bare er med deg mens hun venter på noe bedre?

Har spurt på alle mulige måter.

Har spurt om hun har det kjedelig med meg,har spurt om det er noen andre,hun sier det er bare meg for henne,har spurt om det er noe med meg som iriterer og kan forandres,det er ingenting sier hun.

Hun sier det er ingen som deg for meg,hvorfor i he.... har jeg gått på gress?

Har sagt til henne i kveld at jeg ikke godtar og bli holdt på gress.

Hun sa bare....Den e nu grei!

Høres det ut som hun bryr seg...ikke for meg.

Skrevet

Det ser ut som du har funnet svaret selv: ikke noe å satse på!

Velger du å fortsette,kan du på en måte takke deg selv for at hun fortsetter å tråkke på deg...

Skrevet
Det ser ut som du har funnet svaret selv: ikke noe å satse på!

Velger du å fortsette,kan du på en måte takke deg selv for at hun fortsetter å tråkke på deg...

Æ vet!

Mekelige greier det der,etter at æ sa at æ ikke godtar og bli holdt på gress har det haglet inn meldinger på sms og skyp,heldigvis har jeg klart så langt og være likegyldig.

Det er pinadø ikke lett!

Æ elsker denne jenta over alt på jord,men æ klarer ikke lenger det her tullet,det er såååå vont og gå med denn klumpen i magen.

Prøver og være sterk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...