EmmaW Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Helt seriøst - er det noen over 18 som synes bedhead-looken er noe særlig? Det føles ekstremt ufresht og "last season" ut. Jeg var ute i Sthlm for litt siden, og det var ikke mange bedheads å se der, nei... Svenskene pleier å være et par år foran oss i motebildet, så jeg regner med at bedhead-trenden er på vei ut, men jeg kan jo ta feil. Hva synes dere?
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Enig med deg jeg. Men dette er vel en mote som er for de under 20 stort sett? Jeg studerer på høyskole, og har to jenter på kullet mitt med skikkelig tupert bed-head-sveis. De utmerker seg - det må jeg si, og ikke på noen positiv måte. Jeg vet at mange tenker at de ikke ser ut som om de er den skarpeste kniven i skuffen, for å si det sånn! Synd, for de er sikkert intelligente jenter. Men når man er "voksen" og studerer bør man kanskje legge av seg fjortis-vanene, det tar seg ikke så bra ut i voksen-verdenen.
Søtpotita Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Eg trur neppe hårsveis og IQ heng så nøye saman. Flott at folk kan ha håret på ulike måtar!
Gjest Gjest_Oda_* Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Eg trur neppe hårsveis og IQ heng så nøye saman. Flott at folk kan ha håret på ulike måtar! Helt enig med deg ... .. synes det er forfriskende og bra at ikke alle liker det samme. Jeg tuperer selv håret for å få litt høyde på det - har aldri falt meg inn at det skulle være noen fjortisfakter over det Jeg har faktisk lært det av moren min som er utdannet innen hår og sminke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå