Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Ja, jeg har tatt et valg idag. Jeg orker ikke mere, jeg gidder ikke mere, jeg vil ikke mere,, at livet mitt skal handle om deg, når ditt liv tydeligvis ikke handler om meg. Jeg er god nok til det du vil ha meg til. og det er alt.. du har holdt meg på gress så lenge nå. Hvor lenge hadde du tenkt å ha meg der? til du ble lei, eller resten av livet sånn at jeg aldri skulle få muligheten til å forelske meg i noen andre. Du vet at jeg elsker deg, og du bruker det til alt det er verdt. Hva får JEG igjen for det? INGENTING annet en tårer lengsel og frustrasjon. Og nå er det nok!!! Jeg er 25år, jeg har andre menn som er intr i meg, men jeg klarer ikke være med andre, samtidig som jeg har deg i livet mitt. for da vil jeg bare ha deg. Nå må jeg bare gjøre dette, kutte deg ut fra alt, også tlf, msn og facebook.. Så får du ta DITT VALG!.. kommer du til å savne meg? Tenke på meg? Vil du ha meg? Om du gjør det så vil jeg gjerne høre fra deg, men da må du si det, og mene det. Hvis ikke må jeg komme meg videre! JEG MÅ VELGE MITT LIV... Håper bare jeg klarer dette.
simba80 Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Fly videre! Det er MYE bedre ting i vente for deg der ute! Ikke kast bort dine beste år på en idiot:) Stå på!
Benteaf Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Skjønner godt din situasjon og ønsker deg lykke til videre uten en som ikke gir deg det du trenger innerst inne. Du er fortsatt ung og sannsynligvis har du ikke barn med denne mannen. Og da er du helt fri, må følge følelsene dine og de sier deg jo egentlig at han ikke setter nok pris på deg. Vet at det ikke er lett... klem
Kyllingwok Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Du klarer det Du har jo kommet så langt at du skjønner at det ikke kan fortsette sånn, det er et stort skritt! Lykke til videre
A.P.Katt Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Gå for det du nå har bestemt deg for selvom det ikke er lett! At du føler det sånn du skriver betyr at du føler at du gir og gir og ikke får noe tilbake! Vil du ha det sånn for alltid? Kom deg vekk å få alt på avstand. Din kjæreste tar deg for gitt og sånn skal det ikke være! Husk at du sikkert vil få hans bønn om at du blir, men ikke la deg lure!
Gjest *smak* Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 Det er ikke snilt å "holde noen på gress". Du har ditt liv og må ta tak i det. Om denne mannen ikke viser interesse er jeg redd for at du må gå videre uten han. Det er sikkert tøft for deg og tøft for han også? Men kanskje det er sånn det må bli?
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 Takk for hyggelige svar.. jeg må bare klare å løsrive meg fra han denne gangen. Vi er ikke akkurat kjærester heller, men vi har et av og på "forhold i laaang tid Hans unnskyldninger er at han skjønner ikke hva jeg skal med en som han, som om han ikke er god nok for meg? og ikke skjønner jeg hvorfor han sier sånne ting. Men han vil likevel ha meg i livet sitt, mener ikke bare sex, men vi har daglig kontakt, og kan prate om det meste, gjerne mine følelser for han, det vil han gjerne vite, igjen og igjen.. bare jeg ikke spør om hans følelser. da blir det "vi tar det senere" Jeg føler jeg har gitt alt av meg selv nå, har tømt meg for følelser og tanker for han, og får ikke det samme igjen. Til nå har jeg tenkt "jaja, det er bedre å ha litt av han, enn ingenting" men nå merker jeg at det er ikke bedre, jeg blir jo ødelagt, jeg elsker han, det er det ingen tvil om. men når jeg ikke får det samme tilbake, må jeg jo bort fra han fra alle måter... for å kunne komme meg videre....?....
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #8 Skrevet 6. desember 2008 Takk for hyggelige svar.. jeg må bare klare å løsrive meg fra han denne gangen. Vi er ikke akkurat kjærester heller, men vi har et av og på "forhold i laaang tid Hans unnskyldninger er at han skjønner ikke hva jeg skal med en som han, som om han ikke er god nok for meg? og ikke skjønner jeg hvorfor han sier sånne ting. Men han vil likevel ha meg i livet sitt, mener ikke bare sex, men vi har daglig kontakt, og kan prate om det meste, gjerne mine følelser for han, det vil han gjerne vite, igjen og igjen.. bare jeg ikke spør om hans følelser. da blir det "vi tar det senere" Jeg føler jeg har gitt alt av meg selv nå, har tømt meg for følelser og tanker for han, og får ikke det samme igjen. Til nå har jeg tenkt "jaja, det er bedre å ha litt av han, enn ingenting" men nå merker jeg at det er ikke bedre, jeg blir jo ødelagt, jeg elsker han, det er det ingen tvil om. men når jeg ikke får det samme tilbake, må jeg jo bort fra han fra alle måter... for å kunne komme meg videre....?.... Tror han har veldig dårlige tanker om seg selv.Kanskje han tror at han ikke er god nok for deg og ikke vil snakke om følelser fordi han er redd at du skal le av han. Her er det viktig at du snakker ut med han.Si at du vil ha et forhold og at du faktisk elsker han.Si også det du føler mht. hans væremåte og si at du vil kutte alle bånd dersom det fortsetter sånn det er nå.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #9 Skrevet 6. desember 2008 Ja, jeg har tatt et valg idag. Jeg orker ikke mere, jeg gidder ikke mere, jeg vil ikke mere,, at livet mitt skal handle om deg, når ditt liv tydeligvis ikke handler om meg. Jeg er god nok til det du vil ha meg til. og det er alt.. du har holdt meg på gress så lenge nå. Hvor lenge hadde du tenkt å ha meg der? til du ble lei, eller resten av livet sånn at jeg aldri skulle få muligheten til å forelske meg i noen andre. Du vet at jeg elsker deg, og du bruker det til alt det er verdt. Hva får JEG igjen for det? INGENTING annet en tårer lengsel og frustrasjon. Og nå er det nok!!! Jeg er 25år, jeg har andre menn som er intr i meg, men jeg klarer ikke være med andre, samtidig som jeg har deg i livet mitt. for da vil jeg bare ha deg. Nå må jeg bare gjøre dette, kutte deg ut fra alt, også tlf, msn og facebook.. Så får du ta DITT VALG!.. kommer du til å savne meg? Tenke på meg? Vil du ha meg? Om du gjør det så vil jeg gjerne høre fra deg, men da må du si det, og mene det. Hvis ikke må jeg komme meg videre! JEG MÅ VELGE MITT LIV... Håper bare jeg klarer dette. Jeg gjorde akkurat det samme her i kveld,nå er jeg dritt lei åa å bli matet med litt sex i ny å ned for og holde meg intressert. Håper bare jeg klarer det! Tenker med meg selv,det er millioner av mennesker der ute i verden,en plass finnes det nok en som vil elske meg for den jeg er.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #11 Skrevet 6. desember 2008 Gjør det nå!! Det blir bare verre og verre jo lenger du venter. Man skal ikke føle det sånn i et forhold!
Kosemose Skrevet 6. desember 2008 #12 Skrevet 6. desember 2008 Så bra, håper du klarer å stå i det og gjennomføre det! Du vil få det så mye bedre med deg selv etterpå og ikke minst vil du etterhvert bli fri til å treffe noen som er bedre for deg enn denne. Han holder deg på gress og han bruker deg til å pumpe opp sitt eget ego og sitt eget selvbilde. Ting som "du er altfor god for meg" er bare koketteri og en simpel måte å la deg ta støyten for hans manglende ryggrad. Dette klarer du, en dag om gangen!
Gjest forelsket Skrevet 7. desember 2008 #13 Skrevet 7. desember 2008 Veldig fint skrevet, dette kunne ha skrevet jeg, føler det samme som du, men jeg klarte enda ikke å velge slikt... jeg håper fremdeles... klarer ikke å glemme dette menneske jeg er så utrolig glad i...
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #14 Skrevet 8. desember 2008 Å jøie meg. Dette var spes å lese. Nærmer meg nok samme avgjørelse selv. Har gitt han en sjanse til- men så gir jeg opp. Rett og slett gir opp, og egentlig i mot min vilje. Det skal ikke bare være rom for en- men to i et forhold.
Kira_87 Skrevet 9. desember 2008 #15 Skrevet 9. desember 2008 jeg har det også slik. har også gitt han en sjanse til... men tar han det ikke på alvor denne gang så må bare jeg og være så tøff... men det er ikke lett jeg jobber veldig med det... lykke til er stolt over at du klarer det og mesunner deg...
Gjest -Camilla- Skrevet 12. desember 2008 #16 Skrevet 12. desember 2008 nesten en uke har gått, etter jeg sa dette og slettet han fra facebook ect.. og ikke en lyd fra han, ikke et ord. Denne uka har gått ganske greit, bedre enn forventet. men så har jeg holdt meg mye opptatt. men nå sitter jeg her alene på en fredagskveld, skulle egentlg ut med venner, men jeg klarte ikke få meg til det, er redd jeg møter på han, eller sender sms og ringer i fylla, og sier hvor mye jeg savner han, og da er jeg jo tilbake på start. uff.. det gjør vondt.. hadde trodd jeg skulle hørt fra han til nå egentlig. jeg var ganske så sint og bestemt sist. men vil jo at han skal savne meg..
Gjest Gjest_MissJones_* Skrevet 12. desember 2008 #17 Skrevet 12. desember 2008 nesten en uke har gått, etter jeg sa dette og slettet han fra facebook ect.. og ikke en lyd fra han, ikke et ord. Denne uka har gått ganske greit, bedre enn forventet. men så har jeg holdt meg mye opptatt. men nå sitter jeg her alene på en fredagskveld, skulle egentlg ut med venner, men jeg klarte ikke få meg til det, er redd jeg møter på han, eller sender sms og ringer i fylla, og sier hvor mye jeg savner han, og da er jeg jo tilbake på start. uff.. det gjør vondt.. hadde trodd jeg skulle hørt fra han til nå egentlig. jeg var ganske så sint og bestemt sist. men vil jo at han skal savne meg.. Jeg kjenner meg veldig igjen i det! Hvis du har lest bloggen min (MissJones, selvom han er gift) det er en mann jeg vil ha, men jeg kan ikke ha han sånn som det er! Legg en komentar på bloggen min om du trenger støtte til å holde på valgene! Jeg har valgt mange ganger, men så kommer meldingen, så hører sier han det jeg trenger å høre. Å da er jeg fast. Igjen! Så si ifra! selv med støtte fra kjempe gode venninner så greier jeg ikke helt å slippe! Stor klem fra missjones
camilla* Skrevet 12. desember 2008 #18 Skrevet 12. desember 2008 Vi bare gi deg en Så fast ved valget ditt. Det blir bedere etter hvert.
Gjest -Camilla- Skrevet 12. desember 2008 #19 Skrevet 12. desember 2008 Vi bare gi deg en Så fast ved valget ditt. Det blir bedere etter hvert. Takk navnesøster *klem tilbake*
Gjest -Camilla- Skrevet 12. desember 2008 #20 Skrevet 12. desember 2008 Jeg kjenner meg veldig igjen i det! Hvis du har lest bloggen min (MissJones, selvom han er gift) det er en mann jeg vil ha, men jeg kan ikke ha han sånn som det er! Legg en komentar på bloggen min om du trenger støtte til å holde på valgene! Jeg har valgt mange ganger, men så kommer meldingen, så hører sier han det jeg trenger å høre. Å da er jeg fast. Igjen! Så si ifra! selv med støtte fra kjempe gode venninner så greier jeg ikke helt å slippe! Stor klem fra missjones Hei. Jeg har lest i bloggen din nå, kjenner meg veldig igjen i det du skriver jeg og. men jeg fikk ikke til å kommentere i bloggen din jeg? hmm.. er ganske ny her inne men kunne veldig gjerne tenkt meg å snakke mer med deg, en som vet hvordan jeg har det, venner og venninner sier jo at de skjønner, men tror egentlig ikke de kan gjøre det.. selv om de sikkert vil og prøver så godt de kan. Klem fra -Camilla-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå