Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Jeg fikk meg nytt mastercard i forige uke. I dag så skulle jeg bruke det for å handle på internett, men det står bare at det er ugyldig når jeg skal betale. Og all informasjon er riktig. Er det noen som vet hvorfor? Kan det hende at det ikke er blitt gjort aktivt enda, og hvis så, tar det lang tid? Skulle bestille fra platekompaniet, så ingen som vet om de kan ha noen problemer med betalingen? Mener å huske at jeg bestile et nytt spillekort i norsk tipping i går, det gikk ikke i gjen for tror norsk tipping hadde noe feil så sendte de en mail og fikk til svar at det gikk i gjennom. Og det var samme mastercard jeg brukte da.
A.P.Katt Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Er det ikke sånn at du må bruke det i minibanken først da?
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Er det ikke sånn at du må bruke det i minibanken først da? Nei, tror ikke det? Det forige begynte jeg å bruke med gang og det har jeg aldri jeg aldri brukt noen andre steder enn på nettet. Det stod i brevet at det var klart til å brukes. Stod ingenting om at det først må brukes i minibank.
Gjest Gjest_annemor30_* Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Jeg fikk meg nytt mastercard i forige uke. I dag så skulle jeg bruke det for å handle på internett, men det står bare at det er ugyldig når jeg skal betale. Og all informasjon er riktig. Er det noen som vet hvorfor? Kan det hende at det ikke er blitt gjort aktivt enda, og hvis så, tar det lang tid? Skulle bestille fra platekompaniet, så ingen som vet om de kan ha noen problemer med betalingen? Mener å huske at jeg bestile et nytt spillekort i norsk tipping i går, det gikk ikke i gjen for tror norsk tipping hadde noe feil så sendte de en mail og fikk til svar at det gikk i gjennom. Og det var samme mastercard jeg brukte da. Smil og vær glad for at det ikke funker!!! Kan spare deg for mye trøbbel!!! Bare et rimelig godt råd hihi
LukaFrost Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Jeg kan virkelig ikke se for meg at det er tilfelle at du må bruke det i minibank først. Jeg har hatt mastercard i to år, handla med det i utlandet og på nett, men aldri brukt det i minibank. Ta kontakt med utsteder du.
Gjest Miley Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 Du må ikke skrive slik aktiveringskode da? Jeg måtte registrere mastercardet i nettbanken og lage et "passord" før mitt begynte å virke.
Dizzy Skrevet 7. desember 2008 #8 Skrevet 7. desember 2008 Du må ikke skrive slik aktiveringskode da? Jeg måtte registrere mastercardet i nettbanken og lage et "passord" før mitt begynte å virke. Det måtte jeg gjøre med mitt vanlige minibankkort, så det er kanskje det som må til før TS kan bruke kortet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå