Gjest Løve66 Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Jeg skal kjøpe gave til en som ønsker seg flere håndkontroller til PS3, men han vil ikke ha den varianten som "rister" (når man spiller bilspill etc.). Jeg har funnet to varianter jeg tror ikke "rister", men hva er forskjellen på denne og denne?
Gjest Gjest_Pjusken_* Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Hei! Den første uoriginal av et (for meg i såfall) et helt ukjent merke... Og jeg jobber i bransjen.. Så jeg ville muligens ha satset på den som sto i den andre linken, den er original... Eventuelt så har Logitech noen uoriginale som er litt billigere enn originalt sony, og Logitech er jo et stort, kjent og veldig godt merke...
Gjest Løve66 Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Hei! Den første uoriginal av et (for meg i såfall) et helt ukjent merke... Og jeg jobber i bransjen.. Så jeg ville muligens ha satset på den som sto i den andre linken, den er original... Eventuelt så har Logitech noen uoriginale som er litt billigere enn originalt sony, og Logitech er jo et stort, kjent og veldig godt merke... Tusen takk - jeg fant denne. Den "rister" vel ikke??
_stian Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Det står ikke at den rister, så det gjør den nok ikke
Gjest Gjest_Pjusken_* Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Ser ikke ut som at den gjør det nei.. Var litt billig for gjøre det også Og siden det er ganske nytt til ps3, bruker de å framheve det ganske mye når det er en kontroll som gjør det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå