Gå til innhold

Være med gutt hjem

fuerza

Anbefalte innlegg

Jeg og en fyr har flørtet noen ganger på fest, og over telefonen har jeg vel delvis sagt at jeg kan bli med han hjem... men jeg er ikke klar for noe mer enn kun kos.. Er det slemt å bli med han hjem, og gi han falske forhåpninger? :S Jeg tror jeg har lyst å bli bedre kjent med han. Vet ikke helt hva jeg vil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Mann_*
Det er ikke slemt dersom du har sagt at det kun er for kos og ikke for sex. Da har du ikke gitt ham noen forhåpninger!

Klart hun har gitt ham forhåpninger! Våkn opp.... Nei, luremus er vi mannfolk lei av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart hun har gitt ham forhåpninger! Våkn opp.... Nei, luremus er vi mannfolk lei av.

Skjønner st ordet " forhåpninger" kan tolkes ulikt, men dersom en dame blir med deg hjem og hun har på forhånd sagt at det ikke blir sex men kanskje er åpen for litt kos, er hun fortsatt en lurmus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en fyr har flørtet noen ganger på fest, og over telefonen har jeg vel delvis sagt at jeg kan bli med han hjem... men jeg er ikke klar for noe mer enn kun kos.. Er det slemt å bli med han hjem, og gi han falske forhåpninger? :S Jeg tror jeg har lyst å bli bedre kjent med han. Vet ikke helt hva jeg vil..

Nei, det er ikke slemt. Jeg tror han vil sette pris på at du viser interesse for ham uansett om du er villig til å ha sex med ham eller ikke. Blir han ikke glad for det er det heller han som er "slem" (umoden og/eller ikke glad i deg) og sikkert noen du bør holde deg unna. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men deler av problemet med å bli med hjem og si at man bare vil ha kos er at de uansett hva man sier, ønsker/forventer at mer skal skje, og det er ingen grei måte å si "nei, jeg sa jeg bare ville kose" på.

har problemer med å løse situasjoner som denne på en bra måte. hadde en senest i går (eller iallefall delvis) hadde snakket masse med en kamerat av meg som jeg er interessert i på fest og etter at han dro så fikk jeg melding om at han hadde hatt lyst til be meg med hjem og at muligheten alltid var der. hadde han faktisk spurt meg ansikt til ansikt før han dro så hadde jeg ikke visst hvordan jeg skulle svare på en bra måte. hadde selvfølgelig kjempe lyst til å bli med ham hjem, men vi har ikke kjent hverandre særlig lenge enda og har ikke begynt å flørte skikkelig enda engang. og jeg vil ikke ødelegge det med en one-night stand eller what ever det ville endt i. og jeg er gretten og i koma morgenen etter en fest så det ville ikke akkurat gitt ham et godt inntrykk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor skulel det være slemt?

Det ahr ALDRI skjedd at jeg har hatt sex med en fyr 1. gang jeg var på besøk hos ham, og det har aldri vært et problem for de som var noe å samle på. De som blir sure, er ikke noe å samle på uansett.

men ha med pepperspray, og en klar plan for hvordan du skal komme deg hjem.

Han kan jo være en psykopat i forkledning (eller det er vel det osm er def. på psykopat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første kvelden jeg traff samboeren min på byen var han småsleip og spurte meg om jeg ville være med ham hjem. Ja, sa jeg. på en betingelse, at jeg fikk låne en pysjbukse å sove i for jeg hadde ikke planer om å gjøre noe mer enn å henge sammen.

I ettertid har han sagt at han ble litt snytt når han ikke fikk ta meg på rumpa engang, men han er veldig glad for at vi gjorde det på den måten, det funka for oss :biggrin:

Så lenge du bare sier ifra på forhånd er det ikke slemt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_angelina_*

Jeg vil nok tro han håper på litt sex iallefall..

For noen betyr "bli med hjem" å ha sex, ikke alle som spør rett ut om man skal pule. Men siden han ikke har spurt rett ut, så kan han ikke forvente noe eller regne med det heller. Men du bør kanskje si i fra at du ikke har tenkt å ha sex med han helt enda, slik at det ikke ligger i kortene for kvelden?

Men selv da kan det fort bli furting hvis du faktisk ender opp med å sove på sofaen eller dele seng med ham og beholde klærne på, selv om det var avtalen i utgangspunktet..!

Jeg har opplevd en eneste gang at jeg har blitt med en fyr hjem, vært klar på at det ikke er for sex, og faktisk endt opp med å bare snakke hele natten, kline litt og sove sammen med hendene over dyna so to speak. Han var en ekte gentleman, og det ble noe på han senere=) Men dette var et engangstilfelle, ellers har jeg vært i en del ukoselige situasjoner og blir aldri med en fyr hjem om natta med mindre jeg er klar for å ha sex med ham lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri sagt noe om verken sex eller kos, bare at jeg ikke hadde noe i mot å bli med han hjem. Var i ettertid jeg begynte å tenke at det kanskje kunne være litt villedende å si sånt. Men når jeg ikke har lovet noe, så kan det vel ikke være slemt? Jeg ble faktisk med han hjem, men gjorde ikke annet enn å sove ved siden av hverandre :) Om han hadde forhåpninger om noe mer har jeg ingen aning om. Vanskelig å holde styr på alle disse "spillereglene" for single. Hvor går grensen mellom kompiser og flørt for eksempel? Jeg har veldig vanskelig for å skille de to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter, du må være utrolig naiv. Så naiv at det er nesten latterlig.

Selvfølgelig forventer han seg et ligg, eller i det minste en blåsejobb. Ingen gutter inviterer med seg en jente hjem uten noen baktanker. Ikke innbill deg noe annet. Jeg er gutt og vet hva jeg snakker om. De som sier noe annet lyver.

Kanskje hvis han allerede har dame, og du er (sorry) dritstygg. Da kan det være han ikke tenker på sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er naiv, noe som fører til at jeg bli oppfattet som luremus. Venner kan vel overnatte hos hverandre uten at det trenger å være noe mer? Ja, jeg hører hvor naivt det høres ut, men for meg er det mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke slemt. Det er jo kos :yvonne: Har fått inntrykk av at mange gutter ikke har noe i mot at man tar det rolig dersom man vil noe seriøst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det vel strengt tatt gutten som er luremus (hva er uttrykket for en mannlig luremus, egentlig?) hvis han spør "Vil du være med hjem?" og faktisk mener "Skal vi ha sex?".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er naiv, noe som fører til at jeg bli oppfattet som luremus. Venner kan vel overnatte hos hverandre uten at det trenger å være noe mer? Ja, jeg hører hvor naivt det høres ut, men for meg er det mulig.

Oj! Er jeg også naiv? Det har funket fint for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første kvelden jeg traff samboeren min på byen var han småsleip og spurte meg om jeg ville være med ham hjem. Ja, sa jeg. på en betingelse, at jeg fikk låne en pysjbukse å sove i for jeg hadde ikke planer om å gjøre noe mer enn å henge sammen.

I ettertid har han sagt at han ble litt snytt når han ikke fikk ta meg på rumpa engang, men han er veldig glad for at vi gjorde det på den måten, det funka for oss :biggrin:

Så lenge du bare sier ifra på forhånd er det ikke slemt i det hele tatt.

Åååå! Det er romantikk det :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ikke slemt

Synes ikke det er slemt nei. Dessuten er det ikke alle gutter som sier noe og mener noe annet, enkelte vil jo faktisk bli bedre kjent uten å ha sex. Er selv slik, og liker veldig godt å bli kjent med jenta, snakke og høre på musikk eller noe. Og merker du at det blir passe ekkelt, så kan du ringe til ei vennine og si at du er hos en fyr også oppgir du hvor du er, så h*n hører det. Da blir det mindre fristende å gjøre noe vil jeg tro.

Dessuten så lenge du ikke gir "falske forhåpninger" så har han ikke rett til å trenge seg innpå/bli nedstemt, det er jo tross alt du som bestemmer over deg. Men ville ikke unngått og bli med hjem slike folk hjem, men såklart se det litt an før du bestemmer deg. Noen kan du jo synse.

Mvh

Meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tidligere vært å sett film hos en kamerat hvor det ble sent og jeg skulle overnatte, jeg trodde det gikk helt fint for etter min mening har vi aldri vært mer enn venner. Men plutselig begynner han å snakke om at vis kal massere hverandre osv. Jeg sa klart ifra at jeg ikke var interessert og la meg til å sove. Den situasjonen irriterte meg for jeg trodde virkelig at han burde kunne klare å skille mellom å sove over fordi siste buss har gått og fordi jeg er interessert. *sukk*

Er det rart jeg er skeptisk og forsiktig med å bli med gutter hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tidligere vært å sett film hos en kamerat hvor det ble sent og jeg skulle overnatte, jeg trodde det gikk helt fint for etter min mening har vi aldri vært mer enn venner. Men plutselig begynner han å snakke om at vis kal massere hverandre osv. Jeg sa klart ifra at jeg ikke var interessert og la meg til å sove. Den situasjonen irriterte meg for jeg trodde virkelig at han burde kunne klare å skille mellom å sove over fordi siste buss har gått og fordi jeg er interessert. *sukk*

Er det rart jeg er skeptisk og forsiktig med å bli med gutter hjem?

Kjenner meg litt igjen her. En av mine kompiser er glad i kos. Så han kan sitte å stryke på meg gjennom en hel film, eller han drar meg inn i armkroken sin. I utgangspunktet gjør det ikke meg noe som helst, eneste som plager meg om det betyr mer for han enn for meg. Jeg tror ikke det, jeg har aldri sagt noe som tyder på interesse fra min side og han vet at jeg er litt interessert i en annen fyr. Jeg tar det ikke opp med han for jeg føler det er litt innbilsk. -"hey, er du interessert i meg?" -"øøh, nei!" -"uhm.. oki.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig at mannfolk tror at man skal ha sex hvis man blir med hjem? Hva hvis det er snakk om middag og film, da? Hvorfor har de sånne forventninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...