Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2009 #21 Skrevet 19. mai 2009 vi har bestemt oss for at det ikke blir båt alikevel, fant ut at vi heller tar bryllup i kirken, vi har ordnet kirke, lokaler, kjole, brudepiker og brudesvenn og forlovere,. invitasjonene blir sendt ut i slutten av denne mnd lykke til! blir dere mange? Når vi skal gifte oss, skal vi ikke ha tanter, onkler og søskenbarn. Skal dere?
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2009 #22 Skrevet 12. juni 2009 det falt ikke i god jord at vi ikke skulle ha tante, onkler og søskenbarn. vi er vist gjerrige i følge slekta.
mack Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #23 Skrevet 12. juni 2009 det falt ikke i god jord at vi ikke skulle ha tante, onkler og søskenbarn. vi er vist gjerrige i følge slekta. nei ba4re nærmeste familie på middag, men inviterer tanter og onkler på kaffen etter middagen
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2009 #24 Skrevet 12. juni 2009 nei ba4re nærmeste familie på middag, men inviterer tanter og onkler på kaffen etter middagen har dere begynt å få svar fra gjestene? vi har fått svar fra nesten alle. mangler 4 stykker. vi gifter oss mnd etter dere.
mack Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #25 Skrevet 13. juni 2009 har dere begynt å få svar fra gjestene? vi har fått svar fra nesten alle. mangler 4 stykker. vi gifter oss mnd etter dere. har fått noen svar men venter fortsatt på noen. men de har svarfrust innen 1august
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 #26 Skrevet 13. juni 2009 samme svarfrist som oss. vi har fått bare ja til nå og det synes vi er kjekt. litt kjedelig når noen takker nei.
mack Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #27 Skrevet 13. juni 2009 samme svarfrist som oss. vi har fått bare ja til nå og det synes vi er kjekt. litt kjedelig når noen takker nei. fått bare ja vi også uten om en som ikke kunne pga noe dåp samme dag
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 #28 Skrevet 20. juni 2009 alle har svart og alle kommer. kjempe hyggelig.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #29 Skrevet 1. juli 2009 Hvordan går det med svarene hos dere? Jeg ble så glad for at alle kommer. Vi har vært sammen i 13 år, samboer i 10 år og forlovet i 8 år. Vi skal betale alt selv, derfor har vi ikke hatt råd til å gifte oss enda. Vi var studenter i 6 av de 10 årene vi har bodd sammen, så det ble dårlig med sparing de årene. Og det sier vel seg kanskje selv. Vi har ikke invitert tanter, onkler og søskenbarn og fått høre at vi er gjerrige. Det får dem bare synes. Vi er en stor familie på begge sider, så det blir fullt hus. Vi gleder oss veldig til dagen. Den store dagen er 10 oktober. Masse lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #30 Skrevet 10. juli 2009 3 mnd til jeg gifter meg. 2 mnd og 2 dager til du gifter deg.
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #31 Skrevet 14. juli 2009 her var det lite aktivitet. Jeg får dytte om tråden din. 2 måneder er du nygift
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #32 Skrevet 16. juli 2009 har du laget deg bryllupside inne på bryllupsdagen.no? jeg har ikke gjort det. Hadde tenkt å gjøre det, men nå er det så kort tid igjen. var innom å leste på noen av parene. mange som er dårlig med oppdatering. noen skriver oppdatering kommer senere, men ingenting skjer. og vips så er paret gift.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #33 Skrevet 29. juli 2009 hvordan går det? ikke lenge til svarfristen går ut hos dere. håper dere får mange ja svar.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #34 Skrevet 12. september 2009 Da var dagen din kommet. Gratulerer så masse!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå