Gå til innhold

Orgasme og andre følelser

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_ukjent_*
Skrevet

Hei!

Jeg har hørt mye snakk om klitoris både blant venner og internett o.l og hvor følsom den er. Hvorfor føler ikke jeg noe da? Jeg kan ikke gjøre ting på meg selv, tydeligvis, det blir bare helt idiotisk, men jeg føler ikke noe når kjæresten holder på heller. Hva skjer?

Jeg har heller aldri hatt orgasme, noe som egentlig starter å irritere meg. Jeg tror grunnen til at jeg aldri oppnår det er fordi jeg har et veldig anspent forhold til kroppen min (prøver å bearbeide alt det som har med min kropp for at ting skal forandre seg) og jeg er kontrollfreak. Det er ikke bare snakk om å ha kontrollen, men hvis jeg skal ta et eksempel som ikke har med sex å gjøre, så er det f.eks hvis folk ikke holder klokkeslett, ting går ikke som jeg hadde planlagt, det skjer mye uventa så fungerer ikke jeg. Er det kaos på utsiden av meg så stopper det opp, nemlig fordi det er kaos inni meg som regel. Jeg arbeider med å slippe kontrollen på utsiden, slik at jeg takler kaos samtidig som kontrollen inni meg ikke forsvinner. Slik blir det litt under sex, jeg har ikke kontrollen over hva som skjer og det funker dermed ikke.

Er det derfor jeg rett og slett ikke får orgamse, fordi jeg er kontrollfreak og har et litt dårlig forhold til meg selv?

Jeg tør heller ikke gjøre noe på kjæresten min. Det er ufattelig dårlig gjort av meg synst jeg, men jeg tør ikke. Jeg blir livredd for at jeg gjør noe galt o.l Alle sier at "herregud, du er jo jente, du vet vel hva ei jente liker?". Nei, det gjør jeg ikke. Jeg kan ingenting om jenter selv om jeg er jente. Som sagt så har jeg et dårlig bilde over meg selv(det begynner å forsvinne), men jeg klarte aldri å utforske meg selv, fordi jeg synst jeg var så kvalmendes og motbydelig.

Så jeg vet ikke. Har prøvd nå å liksom utforske meg, men det blir helt rart. Får en følelse av at det er galt..og slik skal det ikke være har jeg fått med meg :fnise:

Pluss en ting til, når jeg først er i gang kan jeg likeså godt få svar på enda en ting. Er nipplene hos alle damer/jenter like følsomme? Jeg føler ingenting, mens andre synst det er omtrent det beste som finnes ...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_sunglasses
Skrevet

Svar på siste spørsmål: det varierer fra jenter til jenter, så det er ikke noe å bekymre seg for.. :)

Så er det de andre spørsmålene.. Jeg syns du høres veldig stresset ut, du greier ikke å slappe av uansett hva. Gjør man ikke det, går det utover sexen... Det første jeg tenkte på var at du kanskje kunne ha opplevd noe dårlig i forbindelse med sex før?

Prøv på egen hånd, i dusjen(en dusjhode med kraftig stråle), i senga eller der du vet du er privat. Et sted som får deg til å være rolig, avslappet. Velg en dag du har fri, hvor ingenting skal gjøres. Ta det på sparket, føler du behov for det så gjør du det. Sex skal ikke planlegges, det skaper garantert stress...

Skrevet
Svar på siste spørsmål: det varierer fra jenter til jenter, så det er ikke noe å bekymre seg for.. :)

Så er det de andre spørsmålene.. Jeg syns du høres veldig stresset ut, du greier ikke å slappe av uansett hva. Gjør man ikke det, går det utover sexen... Det første jeg tenkte på var at du kanskje kunne ha opplevd noe dårlig i forbindelse med sex før?

Prøv på egen hånd, i dusjen(en dusjhode med kraftig stråle), i senga eller der du vet du er privat. Et sted som får deg til å være rolig, avslappet. Velg en dag du har fri, hvor ingenting skal gjøres. Ta det på sparket, føler du behov for det så gjør du det. Sex skal ikke planlegges, det skaper garantert stress...

Jeg har egentlig ikke opplevd noe dårlig i forbindelse med sex, så det har ingenting med det å gjøre. Jeg er bare redd for å gjøre noe galt eller miste kontrollen(jeg "mister" kontrollen hvis jeg får orgasme og hver gang det i det hele tatt føles noe som skal ligne på en orgasme utifra hva jeg har hørt så stopper jeg det automatisk).

Jeg prøver og prøver på egenhånd, men det blir akkuratt som jeg prøver å kile meg selv. Fungerer ikke.

Gjest Gjest_sunglasses
Skrevet

Ok.. Hm.

En orgasme er ikke bare bare. Ja, man mister kanskje kontrollen i øyeblikket, men det er en kontroll som er deilig å gi slipp på - det er kun deg(/partneren)som gjelder der og da. En orgasme varer to-tre sekunder(tror jeg), kanskje flere.

Prøvd sexleketøy?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...