Gjest Always Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 (endret) Min "svigermor" er en fantastisk kvinne, glad, snill og alltid omtenksom. Jeg er ikke gift med sønnen hennes, men kunne vel likesågodt vært det for hun har ærklært at hun er svigermor til meg og at jeg er en av familien! Du blir ALLTID i godt humør av å snakke med henne, det finnes vel ingen som kan mislike denne kvinnen (med mindre du er i et annet politisk parti enn henne da;) Men jeg må skjerpe meg, så Always erklærer nå at; 1. Jeg skal invitere til flere kaffebesøk! 2. Jeg skal ha flere filmkvelder (sånn dramafilmer som ingen av sønnene hennes tåler hehe) 3. Jeg skal være med å plukke bær når sommeren kommer (en av hennes yndlingshobbyer som hun har spurt utallige ganger om jeg ikke vil være med på) Dette er nemlig ting jeg har vært litt lat med :/ men som jeg egentlig har hatt lyst til. Hva vil du som "svigermor"/svigermor at din "svigerdatter"/svigerdatter skal gjør for deg for å vise at hun setter pris på deg?? Endret 6. desember 2008 av Always
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Hun kunne skilt seg fra sønnen min og gitt han foreldreansvaret for barnet deres.
Gjest gjestfravest Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Hun kunne skilt seg fra sønnen min og gitt han foreldreansvaret for barnet deres. Jasså svigermor.... Du er her inne du også!
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Min "svigermor" er en fantastisk kvinne, glad, snill og alltid omtenksom. Jeg er ikke gift med sønnen hennes, men kunne vel likesågodt vært det for hun har ærklært at hun er svigermor til meg og at jeg er en av familien! Du blir ALLTID i godt humør av å snakke med henne, det finnes vel ingen som kan mislike denne kvinnen (med mindre du er i et annet politisk parti enn henne da;) Men jeg må skjerpe meg, så Always erklærer nå at; 1. Jeg skal invitere til flere kaffebesøk! 2. Jeg skal ha flere filmkvelder (sånn dramafilmer som ingen av sønnene hennes tåler hehe) 3. Jeg skal være med å plukke bær når sommeren kommer (en av hennes yndlingshobbyer som hun har spurt utallige ganger om jeg ikke vil være med på) Dette er nemlig ting jeg har vært litt lat med :/ men som jeg egentlig har hatt lyst til. Hva vil du som "svigermor"/svigermor at din "svigerdatter"/svigerdatter skal gjør for deg for å vise at hun setter pris på deg?? hvor gjøre så mye? det folk trenger er å vite at man er der hvis de vil snakke om noe.
Gjest Always Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 hvor gjøre så mye? det folk trenger er å vite at man er der hvis de vil snakke om noe. Ja, det er sant.. men jeg er ikke så flink til å være den som lytter så da vil jeg vise henne at jeg setter pris på henne på andre måter Jeg kunne forsåvidt ha gitt henne en fyrstikk og hun ville blitt kjempegla
Modic Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 Jeg er ikke svigermor, men svigerdatter. Men vil allikevel skrive noen ord her, for å si at det er flere enn deg som har en fantastisk svigermor! Og det sier jeg, til tross for at vi bor omtrent vegg i vegg! Ser / leser / forstår at mange har et anstrengt forhold til sine svigermødre, men mange svigermødre er fantastiske mennesker som er til stor glede og støtte for sine barn OG svigerbarn - uten å styre livet deres! Glad er jeg for at det er slik!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå