Gå til innhold

Hva føler egentlig mannen?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Menn er så forskjellige i penisstørrelser og fasonger. Han jeg prøver ut nå har en matchende penis, føler han treffer bra og dypt (helt inn) - men når det blir vått glir det så lett at jeg tviler på om han kjenner motstand...

Kan det være spesielt deilig for ham å bare gli inn og ut, og det var det? Tenke om jeg er vid som en låvedør?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge han treffer bra og han ser at det funker det ofte mere enn nok turn-on i seg selv.

Jo mere du bekymrer for slikt jo dårligere blir oftes sex'n :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å dypp fingeren i et glass med lunkent vann - det er sannsynligvis det han kjenner om du blir så våt og vid at det ikke lenger er friksjon. Det funker jo (de fleste pikker er mye mer følsom enn en finger), men er nok litt kjedelig for mange når det skjer. Noen ganger hjelper det å samle beina, eller ta en liten pause for å tørke, men det beste er nok å fortsette med knipeøvelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det beste er nok å fortsette med knipeøvelsene.

Det hjuelper ikke...har ingen barn heller, så det er ikke det.

Prøver å knipe rundt penis men kjenenr ikke at det funker! Hvor vid er det mulig å være?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å dypp fingeren i et glass med lunkent vann - det er sannsynligvis det han kjenner om du blir så våt og vid at det ikke lenger er friksjon. Det funker jo (de fleste pikker er mye mer følsom enn en finger), men er nok litt kjedelig for mange når det skjer. Noen ganger hjelper det å samle beina, eller ta en liten pause for å tørke, men det beste er nok å fortsette med knipeøvelsene.

Jeg tviler sterkt på at å dyppe fingeren i et glass med lunkent vann er noen god sammenligning på en vagina,trang eller vid. I så fall hadde menn dyppet pikken i lunkent vann i mangel på fitte.

Sjedeveggen vil omslutte pikken selv om mer væske vil føre til at det blir glattere og mindre friksjon.

Hvor mye han merker av det avhenger av størrelse på pikken og knipeferdighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag en sirkel med tommel og pekefinger evnt langfinger (blir nok ikke en hel "ring" da kuken gjerne er større enn hva du får til å lage med fingrene),

denne "ringen" strammer ekstra rundt kuken når han er inni deg, bare hold den inntil vaginaen din mens han puler deg så får han følelsen av at det er strammere.

Haha, nesten flaut å skal forklare, håper noen skjønner hva jeg mener :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tviler sterkt på at å dyppe fingeren i et glass med lunkent vann er noen god sammenligning på en vagina,trang eller vid. I så fall hadde menn dyppet pikken i lunkent vann i mangel på fitte.

Sjedeveggen vil omslutte pikken selv om mer væske vil føre til at det blir glattere og mindre friksjon.

Hvor mye han merker av det avhenger av størrelse på pikken og knipeferdighet.

Det er jo ikke spesielt givende å knulle et vannglass, hånda er et mye bedre alternativ. Når "vannglasset" kommer i form av en varmblodig jente du er glad i blir det selvsagt noe helt annet.

Skjedeveggen vil omslutte pikken, men den vil ikke stramme og da spiller det liten rolle om det er en faktisk kontakt mellom penis og skjede siden friksjonen mellom de er lik null. Større penis/strammere skjede fører til mer friksjon, det er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler sterkt på at å dyppe fingeren i et glass med lunkent vann er noen god sammenligning på en vagina,trang eller vid. I så fall hadde menn dyppet pikken i lunkent vann i mangel på fitte.

Sjedeveggen vil omslutte pikken selv om mer væske vil føre til at det blir glattere og mindre friksjon.

Hvor mye han merker av det avhenger av størrelse på pikken og knipeferdighet.

Nå ble jeg nyskjerrig, men forstod ikke helt... Kan du forklare det litt nærmere?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg nyskjerrig, men forstod ikke helt... Kan du forklare det litt nærmere?:)

Oi, det ble feil. Skulle til innlegget over, hun som lagde en ring med fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorvidt man har født barn eller ikke er irrelevant for om man bør gjøre knipeøvelser. Det er selvsagt enda vanligere at man har behov for det da, men det er veldig sundt og smart å gjøre uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd det og vil ikke anbefale det. Jeg har behov for "sylinder-stimuli" ikke bare at det strammer rundt ett enkelt punkt på pikken. Jeg husker det føltes som å pule en hul boble gjennom en trang åpning og da er faktisk vannglasset til å foretrekke, men det kan jo funke for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorvidt man har født barn eller ikke er irrelevant for om man bør gjøre knipeøvelser. Det er selvsagt enda vanligere at man har behov for det da, men det er veldig sundt og smart å gjøre uansett.

Jeg er en av de som gjør slike øvelser, men føler ikke at de hjelper...kanskje noen er helt umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Gjest Gjest_lisa_*
Lag en sirkel med tommel og pekefinger evnt langfinger (blir nok ikke en hel "ring" da kuken gjerne er større enn hva du får til å lage med fingrene),

denne "ringen" strammer ekstra rundt kuken når han er inni deg, bare hold den inntil vaginaen din mens han puler deg så får han følelsen av at det er strammere.

Haha, nesten flaut å skal forklare, håper noen skjønner hva jeg mener :P

har prøvd det noen ganger men aldri fått tilbake melding på om det funker ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom dere ikke føler knipeøvelsene funker, gjør dere det nok feil. jeg kan si såpass at vi føler like stor forskjell på dere jenter som det dere jenter gjør på oss. Noen er veldig trange, mens andre er veldig vide. Men det er ingenting som er så turn-off som en slapp og utrent fitte. Så det er bare å trene, uansett om dere har født eller ikke. Dere har i allefall den muligheten i motsetning til oss menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Catch_*
Dersom dere ikke føler knipeøvelsene funker, gjør dere det nok feil. jeg kan si såpass at vi føler like stor forskjell på dere jenter som det dere jenter gjør på oss. Noen er veldig trange, mens andre er veldig vide. Men det er ingenting som er så turn-off som en slapp og utrent fitte. Så det er bare å trene, uansett om dere har født eller ikke. Dere har i allefall den muligheten i motsetning til oss menn.

Du, det stemmer faktisk ikke helt. Det er bevist at menn som har problemer med reisningen kan få en hardere ereksjon ved å gjøre knipeøvelser! (Slike som du gjør for å more deg selv, når pikken hopper opp og ned.. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det stemmer faktisk ikke helt. Det er bevist at menn som har problemer med reisningen kan få en hardere ereksjon ved å gjøre knipeøvelser! (Slike som du gjør for å more deg selv, når pikken hopper opp og ned.. ;) )

Joda, hardere ereksjon... men det har lite å si for størrelsen da.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men er du sikker på at han faktisk syntes at du er vid da, og at dette ikke er bare noe som er i ditt hode? Jeg tror ikke det er så mange jenter så er så vide at han ikke kjenner noen ting. Samtidig vil det å knipe under sex hjelpe til.

Forsøk å snakke med ham. Ikke spørr rett ut om du er for vid, men at du lurer på om det noen ganger kan bli litt for vått og om han er enig? Da kan dere jo heller gjøre noe annet de gangene det eventuellt blir litt for vått liksom.

Jeg tror absoludt ikke at dette er så galt som du vil ha det til. Vi er flinke til å lage problemer i våre egne hoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er så forskjellige i penisstørrelser og fasonger. Han jeg prøver ut nå har en matchende penis, føler han treffer bra og dypt (helt inn) - men når det blir vått glir det så lett at jeg tviler på om han kjenner motstand...

Kan det være spesielt deilig for ham å bare gli inn og ut, og det var det? Tenke om jeg er vid som en låvedør?!

Kjenner DU noe når dere har sex? eller kunne dere like godt latt være, når du blir våt, fordi du ikke kjenner ham lenger?

Dersom du fremdeles kjenner ham, er det relativt stor sjans for at han også kjenner deg. At det blir vått, er jo faktisk meningen.

Joda, hardere ereksjon... men det har lite å si for størrelsen da.... :)

hardt kan gjøre underverker.

Hjelper ikke en plass om pikken er stor, om den ikke blir skikkelig hard. En liten, men beinhard en, kjennes godt!

Graden av hardhet, er undervurdert synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann25

Jeg for min del elsker når dama blir skikkelig våt. Ja, jeg kjenner det godt også. Jeg vil vel sette meg på listen over gjennomsnittlig størrelse. Det beste med at hun blir skikkelig våt er at friksjonen på utsiden av leppene blir mindre. Jeg kan dermed trekke meg helt ut og stappe den rett inn uten noen problemer. Det har faktisk hendt et par ganger at smøringen har vært så god at pikken uten problemer sklir rett inn i rompa. Dette liker hun.

Når hun rir meg blir også smøringen mellom roten av pikken og oppover blæra bedre slik at klitten hennes får god glid.

Det er også deilig å masere fitta med pikken , for så å la den gli inn en gang i mellom. Sist men ikke minst liker hun smaken av seg selv, så mens jeg knuller henne, må jeg noen ganger stopp opp slik at hun får suge den litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...