Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Møtte en mann i 40-årene som er separert på 8. måneden, er selv i 30-årene, har selv ingen barn. Han har to barn og det var ex-konen som ville ut av ekteskapet. Vi har pratet en del og hadde sex på 2. treffet, så den var jo grei. Han er veldig smart, skarp, prinsippfast osv. og sier hans svake side kan være at han nettopp er konsekvent og opptatt av prinsipper. Han er glad i barn og vil gjerne ha flere, sa han. Det virker som om han er Mr. Sheffield og jeg Nanny Fine...fungerer det med ulik bakgrunn? Begge har gode jobber og utdanninger, men han har alt "bedre". Hva gjør man videre? Tar det som det kommer, alt sammen? Han er en hyggelig fyr og snakket masse varmt om single kamerater som er så hyggelige. Det tolker jeg som om han ikke ser meg som aktuell, og han isteden lemper meg over på sine single venner. Eller hva?
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Skjønner ikke helt hva som er problemet her... Virker som du tror du ikke er verdt han. Tenker du sånn kan det jo fort bli en selvoppfyllende profeti, vet du.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Jeg liker han, men han har gitt uttrykk for noen holdninger som tilsier at han ville ha tatt sterkt avstand og kanskje hatt forakt for bakgrunnen/familien/miljøet som jeg kommer fra i forhold til han selv. Tar meg ikke nær av det egentlig, men tenker at han får stå for valgene sine selv. HAN VELGER VEL IKKE NOE HAN IKKE LIKER?
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Jeg liker han, men han har gitt uttrykk for noen holdninger som tilsier at han ville ha tatt sterkt avstand og kanskje hatt forakt for bakgrunnen/familien/miljøet som jeg kommer fra i forhold til han selv. En sånn snobbete fyr ville jeg ikke brukt et gram energi på.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Selv om han har en annen bakgrunn kan han vel bli forelsket i en med en helt forskjellig bakgrunn fra ham selv? Se bare på Haakon Magnus og Mette-Marit...
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 Tja, men jeg tror ikke Haakon Magnus snakker slik om hennes bakgrunn. Jeg har selv vært sammen med en som ikke hadde stort postivt å si om hvor jeg kom fra, tvert i mot, det var alltid en hånlig undertone, og det var IKKE morsomt. Nå vet jeg ikke hvor lenge de har datet, men... har det gått et par måneder burde han snart bli lettere å tolke. Tror ikke tolkning skal være nødvendig, hvis det er gjensidighet i et forhold. Jeg blir veldig på vakt, når jeg trenger tolk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå