Valli Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Noen her som skal på førpremieren på Twilight hele neste helg? Eg skal iallfall
Gjest Grafica Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Har hørt veldig blandet kritikk av både filmen og bøkene, så jeg er usikker på om jeg gidder å bruke penger på å dra på kino for å se den.
superMe Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Jeg har lest alle bøkene, så jeg skal selvfølgelig:)
Småkjekset Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Har nettopp kommet hjem fra kino - og jeg synes den var kjempe bra Har riktignok ikke lest bøkene, men det skal jeg gjøre noe med når bokhandlerne åpner på mandag
Gjest skorpio Skrevet 12. april 2009 #6 Skrevet 12. april 2009 ALLE TWILIGHT-FANS: http://www.filmweb.no/filmnytt/article207946.ece
MissStiles Skrevet 12. april 2009 #7 Skrevet 12. april 2009 ALLE TWILIGHT-FANS: http://www.filmweb.no/filmnytt/article207946.ece Jeg vet! De synes jeg er trist!
marylicious Skrevet 12. april 2009 #8 Skrevet 12. april 2009 Jeg vet! De synes jeg er trist! Hihihihi, kanskje du bør lese hele artikkelen?
MissStiles Skrevet 12. april 2009 #9 Skrevet 12. april 2009 Hihihihi, kanskje du bør lese hele artikkelen? Hihi Jeg leste bare første delen jeg.. Fort gjort!
amyrlinn Skrevet 13. april 2009 #10 Skrevet 13. april 2009 oi den gikk jeg fem på! selv om det er (14 april i dag da) flaks for det! :D hadde ikke vært det samme:/
Gjest Methuselah Skrevet 13. april 2009 #11 Skrevet 13. april 2009 Nei jeg tror helt ærlig at jeg aldri kommer til og se den filmen
Gjest skorpio Skrevet 14. april 2009 #12 Skrevet 14. april 2009 oi den gikk jeg fem på! selv om det er (14 april i dag da) flaks for det! :D hadde ikke vært det samme:/ Ja, jeg fikk litt panikk da jeg leste det selv! Zac Efron som vampyr hadde sikkert vært hot nok det, men det er aldri det samme når de erstatter skuespillere. Jeg hang litt etter ja, men moro selv om det er lenge siden 1. da!
Megana Skrevet 14. april 2009 #13 Skrevet 14. april 2009 hehehe puh den gikk jeg på også, takk og lov for siste setning Han fra High School musical som erstatter..... *grøss*
Gjest MissBella Skrevet 14. april 2009 #14 Skrevet 14. april 2009 Ja dumt om han hadde blitt erstattet etter bare en film.
Andrelinoge Skrevet 30. mai 2009 #15 Skrevet 30. mai 2009 Ser på twilight akkurat no på blueray, veldig skuffet. Føler eg ser ein film som er designet for ungdom og jenter spesielt. Vampire lore ut vinduet og. Vet at dei fleste film intresserte kompiser eg har vil hate den og. Har sett ein 50+ vampyr filmer og denne er mer skuffende enn noen av dei andre.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2009 #16 Skrevet 31. mai 2009 Ser på twilight akkurat no på blueray, veldig skuffet. Føler eg ser ein film som er designet for ungdom og jenter spesielt. Vampire lore ut vinduet og. Vet at dei fleste film intresserte kompiser eg har vil hate den og. Har sett ein 50+ vampyr filmer og denne er mer skuffende enn noen av dei andre. Da er det jo du som har gjort en feil og ikke gjort nok research. Dette er en filmatisering av en ungpikebokserie. Det handler da ikke kun om vampyrer, og det er ikke ment for filminteresserte voksne.
Andrelinoge Skrevet 1. juni 2009 #17 Skrevet 1. juni 2009 (endret) Da er det jo du som har gjort en feil og ikke gjort nok research. Dette er en filmatisering av en ungpikebokserie. Det handler da ikke kun om vampyrer, og det er ikke ment for filminteresserte voksne. Vet det er basert på ein bokserie. Skrevet av ein mormoner, som er beskylt for å være anti-feminist. Har hørt hun gifter seg med Edward senere, for å holde på han. Sjekket det ikke, fann ut det da eg var å la att ein beskjed på ein youtube video, at Twilight er noe av det dårligste eg har sett evah og eg har 5000+ filmer og 400+ sesonger med TV serier på diverse media. Og eg elsker b-filmer og kalkunfilmer so det er ikke det at filmen er laget dårlig, føler bare den har feil budskap. Seriøst se på harry potter, laget for unge men vaksne liker det og. har sett 1000vis av ungdoms filmer og synes det er ok. Vampyr filmene eg har sett handler ikke bare om vampyrer. Det hadde vært kjedlig. Synes faktisk twilight handler svært mye om vampyrer enn dei fleste andre filmer eg har sett. EDIT er ikke so spesielt glad i budskapet i harry potter heller eg da lol. Med at vanlige mennesker som ikke har magiske krefter er gomper. Dumme og ein skal ikke ha noe med dem å gjøre. Og at dei med magiske krefter er spesielle og resten er ein grå masse som ein rett og slett ikke omgås. Hold deg til likesinnede. Mye eg ikke liker med twilight og værre blir det etter neste film trur eg, denne videoen trur dekker hva eg syns. Endret 1. juni 2009 av Andrelinoge
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #18 Skrevet 1. juni 2009 Den var skuffende. Mysingen til han hovedpersonen var så teit. Kunne byttet ut han med en dritt kjekk og ukjendt skuespiller...
superMe Skrevet 2. juni 2009 #19 Skrevet 2. juni 2009 ALLE TWILIGHT-FANS: http://www.filmweb.no/filmnytt/article207946.ece Hahah, så ikke denne før nå! Genial aprilsnarr da, kan tenke meg tenåringsjenter over hele landet ble helt fra seg! Men fra spøk til alvor; hadde Zac Efron tatt over hadde jeg faktisk ikke sett filmene tror jeg. Kan ikke se for meg han spille en seriøs rolle i det hele tatt:P
MissStiles Skrevet 11. juni 2009 #20 Skrevet 11. juni 2009 Traileren til neste filmen har kommet. Gleder meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå