Gå til innhold

Hva har dere på nattbordet deres..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Titteren i meg er tilbake, og denne gangen lurer jeg på:

hva dere på/i nattbordet deres :sjarmor:

Foreløpig har jeg bare vekkerklokke. (Nattbordet er akkurat skrudd opp.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Burde vel kanskje stått på snikk snakk denne men.. kanskje en moderator flytter den hvis de også synes det..
Skrevet

Klokkeradio på nattbordet.

I nattbordet er en annen sak... der er leketøyet, eller min "goodie-drawer" som de kaller det på Sex in the City :ler:

Suz :wink:

Skrevet

*en tørkerull

*John Grisham's samlede verker

*en hullmaskin

*en drill

*bildet av en slektning av kameraten min

*En hagesaks

*en halvdrukket sitron-Farris

*to hjulkapsler

*en sunnmøring

*VG fra 12 april

*en bolle med vaffelrøre

*2 fenghetter

*4 kulepenner

* en defekt sykkel under reparasjon

Skrevet

Hvor mange kvadratmeter er nattbordet ditt Sandmann?? :o

Eller eventuelt; hvor høyt stabler du? :hoho:

Suz :o

Gjest Anonymous
Skrevet

På nattbordet har jeg:

* Noen blader

* Lypsyl

* Håndkrem

* Neglfil

* Hårstrikk

* Kleenex

Hva som er i skoesken under nattbordet, har jeg ingen planer om å fortelle om.. :ler:

Skrevet

Klokkeradio

Lampe

2 T-lys (til private stunder.. :oops: )

Skrevet

:hoho: ser for meg sandmans nattbord som slike tegneseriesekker + som er av normal størrelse, men rommer alt mulig..

(skulle gjerne hatt et sånt skap selv :D )

Gjest Zalomine
Skrevet

en SUNNMØRING, sandman? Et menneske?

På mitt "nattbord" finnes det klokkeradio, et par sølvringer, vannflaske (to faktisk) samt litt papirer/rot. Og paracet.

I det er en annen sak. Jeg har nemlig et skap jeg (egentlig et kjøkkenskap...) som "nattbord" og inni der har jeg kjøkkenkluter og -håndklær, smykkeskrin, viktige papirer (pass etc) dagbøker, noen bilder, og negativer, en del løse smykker og andre papirer og småting....

Ikke noe som har med "private stunder" eller slikt... kjedelig jeg da?

Skrevet

På mitt nattbord er det:

- Leselampe

- Vannglass

- Bok

- En bunke med gamle pondus blad

- Penn

Skrevet
en SUNNMØRING, sandman? Et menneske?

...bruker ikke sunnmøringer vanligvis å være mennesker da, Fredagsbarn...??

Gjest Zalomine
Skrevet

Jo (jeg er sunnmøring selv) Lurte bare på hvorfor i all verden du hadde et MENNESKE på nattbordet ditt (ikke bare et bilde av ett, eller noe slikt...)

Gjest Anonymous
Skrevet
Jo (jeg er sunnmøring selv) Lurte bare på hvorfor i all verden du hadde et MENNESKE på nattbordet ditt (ikke bare et bilde av ett' date=' eller noe slikt...)[/quote']

Jeg er også sunnmøring (innflyttet altså... :D )

På nattbordet har jeg:

* leselampe

* klokkeradio

* bodylotion

I skuffa har jeg:

......... :oops:

På gulvet har jeg:

* en stabel med bøker 8leser alltid to-tre samtidig

Gjest Zalomine
Skrevet

UTFLYTTET sunnmøring jeg.... (Bosatt i Bergen, men SLETT IKKE Bergenser nei)

Gjest Dolphina
Skrevet

PÅ nattbordet mitt har jeg klokkeradio, penn, strikker, 1 vannflaske og ei cola flaske.

På golvet ved nattbordet derimot ligger alle bladene og skrotet.

Hehe

Skrevet

* Nattbordlampe

* Vannkaraffel m/glass

* Eske i børstet aluminium (m/kondomer og små pakker massasjeolje)

* Vekkerklokke

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg har ett lite nattbord i smijernsramme med 2 høye smale rottingskuffer.

I den øverste skuffen har jeg håndkrem, neglefil og andre småting som durex kondomer (why?), papirblokk, penn, tigerbalsam, leppepomade og halstabletter.

I den nederste skuffen har jeg blader.

Oppå bordet har jeg mine herlige Rigaud duftlys, digital hustelefon, mobiltelefon med ladestativ, (den ligger alltid til lading om natten), digital klokkeradio innstilt på P3 og en liten stabel med bøker. Har også alltid ett glass vann stående som jeg henter før jeg skal sove.

Minnie

Skrevet

Lille Pongo har følgende stash på nattbordet:

(kremfarget brodert skjerm, svart 'flette' sokkel, utrolig stilig spør du meg...)

- 1 luktelys (Lavendel - lilla farge....gir en deilig duft fra venstre side...hehe)

- 1 stykk klokke alarm på BATTERIER (stoler ikke på strømmen her...den har jo egentlig aldri 'gått' noensteder når jeg tenker meg om, men OM strømmen skulle gå ett sted så kommer jeg med iallefall på jobb.)

- 2 bøker (Minette Walters: Fox Evil og Allen Carr's: Endelig ikke-røyker...huff!...jaja...har ringt røyketelefonen...hehe...spurte om jeg kan ringe når Mr. Nikotin Monsteret kaller, og ja, når jeg får slike abstinenser så er det bare å ringe - så skal jeg få trøst!!)

- 1 lite sølv skrin med ametyster (den er kjempe søt...tror det er sånn pille-skrin fra begynnelsen av 1900-tallet. Arv fra min deilige farmor, som desverre er død nå da, men gode minner om henne. Sprek dame forresten, vi spilte tennis da hun var 85!!! Yap - lover bra for min far iallefall, hun ble 96 år!)

-Æsj, nå må jeg reise meg for å kikke om jeg har glemt noe, hang on...*vagger bort*.....der lå det ja:

-1 smykke (jaja..smykke og smykke....annheng? Nei, det er vel gardiner....ANYWAYS: Krystall sten hengende på sort lærreim. Har akkurat pjåtet på en lykkerune også! Stilig...lurte på hvor det ble av..lå under Minette Walters....

Okey, thats my night-table.....

:sjarmor:

Skrevet

Smijernsnattbort (lik som sengen) og der har jeg ; En liten sort lampe i kjeramikk m/ vevd skjerm,Lilje_ duftelys,2 bøker,vannglass og lypsyl!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...