Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Hei! Jeg har vært sammen med kjæresten i et år nå snart. Jeg er veldig opptatt av at vi skal ha et forhold med full tillit, for det vi må bygge på. Har oppdaget at han ofte forteller "hvite lønger" til kompiser for å ha en unnskyldning, istedet for å bli med på ting eller noe annet. Han har unngått å fortelle meg ting to ganger før.. altså ting jeg ikke gidder å bli sur for, men som jeg synes er unødvendige ting å ikke nevne. Skal ikke si jeg tror på alt jeg hører, men en venninne av meg har også sagt til meg at noen av vennene hans bare kaller han en liten lyst løgner... hmm... Tanken slo meg, lyver han sånn til meg? kan jeg stole på han? Noen synspunkter?
Ethereal Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Det er forskjell på å være lystløgner og å finne på unnskyldninger for å ikke være med på ting. Kanskje han ikke har samvittighet til å si nei eller avlyse. Det er umulig å si om kjæresten din er lystløgner på grunnlag av at han har unngått å si ting til deg to ganger. Men jeg tror man merker sånt relativt raskt, og jeg tror også at en lystløgner heller utbroderer historier og finner på ting, ikke at de sier "beklager, jeg kan ikke ut i kveld fordi jeg må jobbe overtid" e.l.
BareSol Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Ut i fra det vil jeg heller ikke kalle han en lystløgner. Alle kan jo komme med noen unnskyldninger i ny og ne fordi det rett og slett frister mer å kose seg hjemme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå