Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Har mailet med en mann i noen uker og på tirsdag møttes vi for en øl. Møtet var utrolig hyggelig, sett med mine øyne. Etter det sendte jeg en mail som han svarte på. Torsdag sendte jeg igjen en mail og den har han ikke svart på...to dager siden altså. Jeg holder på å krepere. I know, det er galskap. (Stjernedryss, du vet hva jeg snakker om!!)Har mest lyst til å sende en mail og spørre om han har dumpet meg allerede, eller ikke er interessert rett og slett. Men, hvis han er det, så skremmer jeg han vel bort med å mase? Samtidig så vil jeg ha en avklaring! Åhh, what to do? Venting er ikke min greie. Dvs, hvis jeg vet at han er min, SÅ er jeg den ultimate venter.
Gjest Stjernedryss Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Jeg skjønner akkuratt hva du mener ja. Jeg har i hvertfall tenkt å gi min date litt tid, men hører jeg ikke noe kommer jeg til å spørre om han vil møtes igjen. Dersom han ikke er interessert har jeg jo ikke noe å tape, og det er dumt å la sjansen for at han er interessert gå fra meg fordi ingen av oss tar kontakt. Det er kanskje lurere å spørre om han fikk mailen din enn å spørre om han har dumpet deg, for da virker du kanskje litt mer selvsikker......men mine datingråd funker jo aldri når jeg bruker dem selv, så kke godt å si nei....
MissStiles Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Jeg vet akkurat hvordan det er å vente på den tlf, sms eller mailen. Det er lett å si at man må være tålmodig. Fordi det er ikke lett! Prøv å vente til over helga før du tar kontakt med han igjen! Lykke til!
Gjest Stjernedryss Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Jeg pleier å ha på msn når jeg går ut av huset jeg. Da ser jeg i hvertfall om han eventuellt har prøvd å ta kontakt med meg der
MissStiles Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Jeg pleier å ha på msn når jeg går ut av huset jeg. Da ser jeg i hvertfall om han eventuellt har prøvd å ta kontakt med meg der Ja det er lurt!
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 Jeg pleier å ha på msn når jeg går ut av huset jeg. Da ser jeg i hvertfall om han eventuellt har prøvd å ta kontakt med meg der Åh, enda en ting å sjekke! Vet ikke om det er så bra med enda en kanal altså. Sjekker jo match og mailen, vi har ikke utvekslet tlf og msn, men det er jo easy-peasy å spore opp tlfnr da. Kanskje sende han en sms, eller blir jeg desperados da?! Siden han ikke har gitt meg mobnr mener jeg...
MissStiles Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 Åh, enda en ting å sjekke! Vet ikke om det er så bra med enda en kanal altså. Sjekker jo match og mailen, vi har ikke utvekslet tlf og msn, men det er jo easy-peasy å spore opp tlfnr da. Kanskje sende han en sms, eller blir jeg desperados da?! Siden han ikke har gitt meg mobnr mener jeg... Nei det blir feil og sende sms hvis du ikke har fått tlf av han.
Gjest Stjernedryss Skrevet 6. desember 2008 #8 Skrevet 6. desember 2008 Har du han på facebook eller? Hvis ikke er mitt tips å adde han med en fakeprofil. Da får du i hvertfall til en hvis grad oversikten over hva han driver med
Gjest Stjernedryss Skrevet 6. desember 2008 #9 Skrevet 6. desember 2008 Men en tanke slo meg, tenk om noen av oss her på forumet dater samme fyren :klø:
Gwendolyn Skrevet 6. desember 2008 #10 Skrevet 6. desember 2008 Har mailet med en mann i noen uker og på tirsdag møttes vi for en øl. Møtet var utrolig hyggelig, sett med mine øyne. Etter det sendte jeg en mail som han svarte på. Torsdag sendte jeg igjen en mail og den har han ikke svart på...to dager siden altså. Jeg holder på å krepere. I know, det er galskap. (Stjernedryss, du vet hva jeg snakker om!!)Har mest lyst til å sende en mail og spørre om han har dumpet meg allerede, eller ikke er interessert rett og slett. Men, hvis han er det, så skremmer jeg han vel bort med å mase? Samtidig så vil jeg ha en avklaring! Åhh, what to do? Venting er ikke min greie. Dvs, hvis jeg vet at han er min, SÅ er jeg den ultimate venter. Vet det er vanskelig å vente på respons fra daten, men som sikkert fornuften din også sier: du bør vente til HAN kontakter deg først. jeg orker ikke å liste opp mange grunner til hvorfor du bør gjør det, jeg regner med at du vet det selv. Men helt ærlig, vil han ringe deg, så ringer han. La han få tygge litt på møtet deres, og ikke gi livstegn til deg før han ringer deg. Bit tenna sammen, og finn på noe for deg selv, hvis ikke ender du op med å jage han vekk før frøet har fått begynt å spire, hvis du ikke allerede har gjort det. La han få ta tro at det er han som jakter på deg, du fortjener jo det. Ikke sant?
Gjest tilfeldig gjest Skrevet 6. desember 2008 #11 Skrevet 6. desember 2008 Jeg lurer på en ting, som jeg har sett du har skrevet om i andre tråder også Stjernedryss.. Hva mener du med fakeprofil? Du må jo kalle den et navn, og hvis du for eksempel kaller deg Eva Olsen og legger han til blir han vel litt skeptisk når han ikke kjenner noen Eva Olsen, og hun ikke har noen venner? Så hvis han ikke godtar friendrequesten (som iallefall ikke jeg hadde gjort om en fremmed spurte) er du jo like langt, og slipper ikke inn for å se på profilen hans.
attegløyma Skrevet 6. desember 2008 #12 Skrevet 6. desember 2008 (endret) Jeg lurer på en ting, som jeg har sett du har skrevet om i andre tråder også Stjernedryss.. Hva mener du med fakeprofil? Du må jo kalle den et navn, og hvis du for eksempel kaller deg Eva Olsen og legger han til blir han vel litt skeptisk når han ikke kjenner noen Eva Olsen, og hun ikke har noen venner? Så hvis han ikke godtar friendrequesten (som iallefall ikke jeg hadde gjort om en fremmed spurte) er du jo like langt, og slipper ikke inn for å se på profilen hans. Eg seier alltid automatisk nei til alle eg ikkje kjenner. Og dei få gongane eg har lagt til, så er det folk som kjenner brødrene mine og andre barndomsvener, så eg legg dei til for å vere høfleg, og så legg eg dei på limited profile som eg har sett særs strengt, så dei ikkje ser noko... Eller vil eg sei: Ro deg ned. Hadde eg vore på ein hyggeleg date med deg og så vore litt opptatt hadde eg opplevd absolutt alt ut over det du har gjort til no som mas. Og eg hate masing av alle typar. La han ta kontakt med deg. Add han for GUDS SKULD ikkje på facebook eller noko anna. Og ring for all del ikkje. Mønstre alt du har av stolthet og vent. Og får du ikkje kontakt, så e han berre ikkje så interessert. Så enkelt er det faktisk. Endret 6. desember 2008 av attegløyma
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #13 Skrevet 6. desember 2008 Eg seier alltid automatisk nei til alle eg ikkje kjenner. Og dei få gongane eg har lagt til, så er det folk som kjenner brødrene mine og andre barndomsvener, så eg legg dei til for å vere høfleg, og så legg eg dei på limited profile som eg har sett særs strengt, så dei ikkje ser noko... Eller vil eg sei: Ro deg ned. Hadde eg vore på ein hyggeleg date med deg og så vore litt opptatt hadde eg opplevd absolutt alt ut over det du har gjort til no som mas. Og eg hate masing av alle typar. La han ta kontakt med deg. Add han for GUDS SKULD ikkje på facebook eller noko anna. Og ring for all del ikkje. Mønstre alt du har av stolthet og vent. Og får du ikkje kontakt, så e han berre ikkje så interessert. Så enkelt er det faktisk. I know. Men kan bare ikke skjønne det, at han ikke er interessert! Håper jeg forsto deg rett nå, at det jeg har gjort til nå, sendt to mailer, hvorav svar på en, er greit, og ikke mas?! Nei, facebook skal jeg styre unna, likeså sms. Får bare håpe jeg har vettet i behold i natt, med promille innabords. Hmm, tålmodighet, tålmodighet, kom til meg!!
Gjest Simonetta Skrevet 6. desember 2008 #14 Skrevet 6. desember 2008 Har du han på facebook eller? Hvis ikke er mitt tips å adde han med en fakeprofil. Da får du i hvertfall til en hvis grad oversikten over hva han driver med Det er vel særdeles få som aksepterer en friendrequest fra noen de ikke kjenner... Så det der var ikke noe godt tips Til ts: Hvor ofte mailet dere før denne daten? Se det som helt naturlig at det går like lenge mellom hver gang nå. Ikke stress og mas. Det er en turnoff for de fleste. Ikke send sms, flere mailer eller forsøk å kontakt ham. La ham få tid til å svare på din mail. Du sendte en mail på torsdag og i dag er det lørdag og han har ikke svart ennå? Ro deg ned. Det er da ikke noe problem. Han har sikkert en jobb og et liv. Kanskje han var opptatt med helt vanlige og hyggelige ting? Kanskje han var på julebord eller ute med gutta i går? Kanskje han er på besøk hos familie/venner og ikke har anledning til å sette seg ned ved pc'en? Det er mange gode forklaringer på hvorfor han ikke har svart. Eller har han alltid svart på mailene dine umiddelbart slik at du nå synes det er veldig rart at det nesten har gått to dager uten svar. Og det å gå ut og ta en øl er kanskje ikke like forpliktende for ham som det kanskje var for deg? Du må nok også tillate deg å tenke tanken på at han ikke syntes det var like hyggelig som deg? Men sjansen er jo også stor for at han liker deg kjempegodt men ikke har hatt tid til å svare på mail siste 2 dager. Herregud, det er bare to dager!! Slapp av!!!
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #15 Skrevet 6. desember 2008 Det er vel særdeles få som aksepterer en friendrequest fra noen de ikke kjenner... Så det der var ikke noe godt tips Til ts: Hvor ofte mailet dere før denne daten? Se det som helt naturlig at det går like lenge mellom hver gang nå. Ikke stress og mas. Det er en turnoff for de fleste. Ikke send sms, flere mailer eller forsøk å kontakt ham. La ham få tid til å svare på din mail. Du sendte en mail på torsdag og i dag er det lørdag og han har ikke svart ennå? Ro deg ned. Det er da ikke noe problem. Han har sikkert en jobb og et liv. Kanskje han var opptatt med helt vanlige og hyggelige ting? Kanskje han var på julebord eller ute med gutta i går? Kanskje han er på besøk hos familie/venner og ikke har anledning til å sette seg ned ved pc'en? Det er mange gode forklaringer på hvorfor han ikke har svart. Eller har han alltid svart på mailene dine umiddelbart slik at du nå synes det er veldig rart at det nesten har gått to dager uten svar. Og det å gå ut og ta en øl er kanskje ikke like forpliktende for ham som det kanskje var for deg? Du må nok også tillate deg å tenke tanken på at han ikke syntes det var like hyggelig som deg? Men sjansen er jo også stor for at han liker deg kjempegodt men ikke har hatt tid til å svare på mail siste 2 dager. Herregud, det er bare to dager!! Slapp av!!! Skal vi se, vi har vel mailet i en 3-4 uker, og ja, han er alltid rask med å svare, og det er jeg også. Men det var vel ingen bombe. Så jo, jeg synes det er rart at han lar vente på seg. Og nei, det er ingen forklaringer, det er jo alltids en pc å låne. Neida, ikke forpliktende. Overhodet ikke. Og ja, sjansen er tilstede for at han ikke syntes det var hyggelig. Og når jeg tenker meg om, så var han mer ivrig på å bryte opp enn det jeg var..
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #16 Skrevet 6. desember 2008 En ting til, når er det greit å ta kontakt igjen da, hvis han holder seg tyst? Eller da bør jeg vel være så smart å bare holde kjeft, for da er han i hvert fall ikke interessert? Men jeg hater sånne uavklarte greier! Bli kjent, møtes og bye-bye! Kjipt. Jeg vil ha en avklaring!! Mine dateerfaringer så langt tilsier at kjønnsrollemønsteret lever i beste velgående også på kjøttmarkedet. Når jeg er passiv, så er gutta på meg med en gang. Når jeg viser interesse, så blir de tyst. jaja, nå kommer vel det der jegerpreiket opp igjen. Kanskje det er litt jeger i meg og da? Hater å sitte passiv på sidelinjen! Joda, jeg prøver meg på en mellomting, men ser at den passive varianten er den som drar gutter.
MissStiles Skrevet 6. desember 2008 #17 Skrevet 6. desember 2008 En ting til, når er det greit å ta kontakt igjen da, hvis han holder seg tyst? Eller da bør jeg vel være så smart å bare holde kjeft, for da er han i hvert fall ikke interessert? Men jeg hater sånne uavklarte greier! Bli kjent, møtes og bye-bye! Kjipt. Jeg vil ha en avklaring!! Mine dateerfaringer så langt tilsier at kjønnsrollemønsteret lever i beste velgående også på kjøttmarkedet. Når jeg er passiv, så er gutta på meg med en gang. Når jeg viser interesse, så blir de tyst. jaja, nå kommer vel det der jegerpreiket opp igjen. Kanskje det er litt jeger i meg og da? Hater å sitte passiv på sidelinjen! Joda, jeg prøver meg på en mellomting, men ser at den passive varianten er den som drar gutter. Jeg vet! Det verste jeg vet, er å vente på svar fra daten min. Man begynner å lage seg teorier om hva som gikk galt og sånn. Det hater jeg. Men sånn er vi jenter. Jeg vil også ha en forklaring hvis daten min ikke liker meg. Best det enn å vente på svar eller evt. ikke få noe svar.
Gjest Gjest_Filippa_* Skrevet 6. desember 2008 #18 Skrevet 6. desember 2008 Så jo, jeg synes det er rart at han lar vente på seg. Og nei, det er ingen forklaringer, det er jo alltids en pc å låne. Hæææ? Det er vel bare en som er litt desperat som tenker at mannen det er snakk om burde låne seg en pc (hvis han er på besøk hos noen) for å svare på en mail fra ei han var på en liten date med? Uansett hvor interessert jeg var i noen så ville jeg aldri vært så uhøflig at jeg (når jeg var på besøk hos andre) ba om å få låne en pc for å maile med noen jeg hadde vært på date med! Å vente fra torsdag til (kanskje) lørdag med å svare på mail er da ikke lenge? Det er da ikke alle som sitter limt til pc'en sin heller. Jente: finn på noe annet enn å sitte der å vente. Det er ikke særlig tiltrekkende.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #19 Skrevet 6. desember 2008 Hæææ? Det er vel bare en som er litt desperat som tenker at mannen det er snakk om burde låne seg en pc (hvis han er på besøk hos noen) for å svare på en mail fra ei han var på en liten date med? Uansett hvor interessert jeg var i noen så ville jeg aldri vært så uhøflig at jeg (når jeg var på besøk hos andre) ba om å få låne en pc for å maile med noen jeg hadde vært på date med! Å vente fra torsdag til (kanskje) lørdag med å svare på mail er da ikke lenge? Det er da ikke alle som sitter limt til pc'en sin heller. Jente: finn på noe annet enn å sitte der å vente. Det er ikke særlig tiltrekkende. Ok. For meg handler det også om nysgjerrighet, så jeg ville glatt lånt meg en pc. Mens andre ser det som desperadostendenser. Ser den. Jo, jeg har litt mye tid til overs, jeg har det. Det er lettere å takle ventingen når man er opptatt av andre ting. Skal sørge for å holde meg i aktivitet i dag. Ser ikke sånn ut nå da men.
Gjest Gjest_Liv_* Skrevet 6. desember 2008 #20 Skrevet 6. desember 2008 Hvis jeg ikke hadde hørt fra han i løpet av helga ville jeg bare gå ut fra at han ikke er interessert. Så hadde jeg slått meg til ro med det. Hvis du skulle høre fra han først i neste uke ville jeg gått ut fra at han bare er halvinteressert. Det er ikke bra nok, så da ville jeg ikke giddet å treffe han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå