Miau Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 I dag så var jeg liksom på full fart mot burger sjappa.. etter en endt bytur med mye drikke og dans så frister jo gjerne litt fetere mat. Men så droppet vi burger/kebab og dro hjem og laget mager svinefilet, ris og salat, og nå sitter jeg og føler en gnagende mangel på skikkelig junk food! Flere som har det sånn?
Fortunatus Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 hehe.. jau! Jeg MÅ ha potetgull og brus dagen derpå, og de søndager jeg ikke får det, føler jeg at ikke er helt komplett! haha.. !
The Kitten Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 I dag så var jeg liksom på full fart mot burger sjappa.. etter en endt bytur med mye drikke og dans så frister jo gjerne litt fetere mat. Men så droppet vi burger/kebab og dro hjem og laget mager svinefilet, ris og salat, og nå sitter jeg og føler en gnagende mangel på skikkelig junk food! Flere som har det sånn? Ikke i det hele tatt. Jeg har aldri skjønt konseptet med fyllemat. Jeg blir bare mye kjempedårlig av det. Nei, gi meg et glass appelsinjuice dagen-derpå så er jeg fornøyd.
Haris Pilton Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Uansett hvor altfor jentete dette høres ut har jeg begynt å ha appelsiner og annen kald frukt i kjøleskapet som jeg spiser dagen derpå. Da får jeg tilfredsstilt tørsten og jeg får i meg mat samtidig! ... men noen ganger skeier jeg ordentlig ut jeg også, så klart
Gjest Ansjoni Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Må ha noe salt og fett dagen derpå ja.
Gjest NiChia Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 Ja, må ha fylleburger på vei hjem! Må også ha frukt og sjokkomelk dagen-derpå. Har ei venninne som jobber på bensinstasjon og jeg har pleid å ringe henne på vei hjem når hu har jobba, og da er burgeren ferdig når jeg kommer. Herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå