Gå til innhold

Er dere sjalu på denne kvinnen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest WildRider
Skrevet

Nope, han er en drømmemann, slik jeg har skapt han i huet, tilegnet ham alle de beste egenskaper i verden og alt det derre der. Vil ikke bo med ham og leve med ham og finne ut at han har irriterende egenskaper :sjarmor:

Skrevet

nei :)

onkelen min er prikk lik han, så det ødelegger en del også :fnise:

Gjest WildRider
Skrevet
nei :)

onkelen min er prikk lik han, så det ødelegger en del også :fnise:

Really now, er han single? :skratte:

Skrevet
Really now, er han single? :skratte:

:fnise: beklager, han er gift!

Gjest WildRider
Skrevet
:fnise: beklager, han er gift!

Makan altså, på tide å ta opp forskningen med kloning altså. Gjelder bare å få tak i JD's hårbørste nå. Ebay next.. :lur::fnise:

Skrevet

Niks

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest KatarinaD
Skrevet
Nope, han er en drømmemann, slik jeg har skapt han i huet, tilegnet ham alle de beste egenskaper i verden og alt det derre der. Vil ikke bo med ham og leve med ham og finne ut at han har irriterende egenskaper :sjarmor:

Enig! :jepp:

Skrevet

nei, er ikke sjalu på henne. Hvorfor i alle dager skulle man være det?

Skrevet

Hehe, er det noen som prøver å provosere, her ?

Skrevet

Fin kjole, men sjalu? Nei. Kanskje litt misunnelig.

Skrevet

Nei. Som en sa over her, han kan ha UTROLIG mange sære ting for seg som er vanskelig å leve med. Rent bortsett fra alle de irriterende fotografene som henger rundt bestandig...

Men jeg skulle ønske mannen min ble venn med stylisten hans....*sukk* Gubben kunne trengt en opp-pussing! :fnise:

Skrevet

Nei, er det noen grunn til at jeg skal være det?

Skrevet

Nei.

Og jeg er igrunn mer misunnelig på ham enn på henne. Det virker mindre belastende å være kjæreste med Vanessa Paradis enn å være kjæreste med Johnny Depp, men minst like fantastisk.

Gjest Infralove
Skrevet

Han er eigentleg ikkje så pen i røynda, han der deppisen. Uansett skjønar eg ikkje at man kan vere sjalu på nokon man berre har sett på bilder, kanskje i ein film.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...