Gjest Fuglehue Skrevet 19. juni 2003 #1 Del Skrevet 19. juni 2003 eller på seksualitet, MEN det er jo klær det er snakk om! Yarr! Skal til oslo etterhvert og jeg skal kjøpe ettellerannet morro (gassmaske/lakkbukser/lakkhansker) Noen som er kjent med hvor man får tak i slikt? Ønsker meg lakkbukser kjempemasse, venninna mi har, men de er ikke sånn som jeg vil ha (snøring i sidene og tettsittende hele veien, jeg vil ha litt.. sleng eller hva det kalles nederst) Også skulle det vært sånne koselige bondadgegreier på. Så dere oslofolk hjelp meg som har lyst å bli kul Er bodymap kanskje tingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clea Skrevet 19. juni 2003 #2 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei! I Oslo er der en butikk som heter Pentagon (?), den ligger ikke så langt fra Spektrum. Vet dessverre ikke hva gaten heter. (Det er ikke så langt fra Akerselva) I Øverste etasje er det gevær, gassmasker, kniver og litt slike "skumle" ting, og i underetasjen er der kondomeri. Der vet jeg de har litt "dirty" klær!...Kanskje du finner det du leter etter der? Mvh Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 19. juni 2003 #3 Del Skrevet 19. juni 2003 Plasmatics http://www.plasmatics.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå