Gjest Lilleulv Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Mannen min har jo ingen ønsker... Han kommer ikke på noe, og har ikke så veldig mye formeninger om servise og diverse. Er det vanlig at det stort sett er jenta som lager den ønskelista?
mamsemamma Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Mannen min har jo ingen ønsker... Han kommer ikke på noe, og har ikke så veldig mye formeninger om servise og diverse. Er det vanlig at det stort sett er jenta som lager den ønskelista? Vi har snakket litt om det... Jeg synes egentlig ønskeliste er en uting, er ikke så kjempegira på å ha det. Han skjønner tankegangen, men vil likevel at vi skal ha det. Når det gjelder innholdet tror jeg vi begge ville valgt ut det. Han har nok ønsker han ville hatt der, i likhet med meg. Turutstyr, nye fjellsko og jeg vet ikke hva. Når det gjelder hus-ting og tang er det vel jeg som ville tatt avgjørelsen, men jeg vet han har tanker om det
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Hos oss var det begge to Vi hadde "hoved-øsnkeliste" hos Tilbords, og da dro vi begge to ned og gikk en runde sammen med en ansatt og blei enige om hva vi ville ha på lista. Ogsa hadde vi en liten liste ved siden av med steder vi ønsket oss gavekort o.l.
minemor Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Hos oss var det begge sammen. Vi fikk resten av serviset vi samlet på, lutefiskbestikket som han alltid hadde ønsket seg. Vi fikk også motorsag fra jobben hans og reisegavesjekk fra jobben min +++ Fikk faktisk ting til oss begge som vi trengte. Var helt imponert over gavebordet faktisk:)
CeeCee Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Nå har jeg aldri hatt den store giftedrømmen, men.... ....Hva finnes på et glassmagasin/ kjøkkenutstyrsbutikk (ala Kitch'n) o.l. som en mann har så lyst på? Cognac-/ whiskeyglass er det eneste jeg kan komme på de muligens kunne vært interessert i...
Jade Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Han har ikke bidratt med en eneste ting på ønskelisten, så da får han bare ha det så godt Ønskeliste skal vi selvsagt ha. Og gjestene trenger selvsagt ikke følge den. Det er kun for de som ikke vet hva de vil kjøpe. Jeg går uansett ikke utifra at gjestene blir fornærmet om vi bytter noen gaver fordi vi har fått 7 forskjellig typer fat som hver og en synes passer perfekt til oss Det er dyrt nok å samle på én type
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 Nå har jeg aldri hatt den store giftedrømmen, men.... ....Hva finnes på et glassmagasin/ kjøkkenutstyrsbutikk (ala Kitch'n) o.l. som en mann har så lyst på? Cognac-/ whiskeyglass er det eneste jeg kan komme på de muligens kunne vært interessert i... Myyye for oss hvertfall Fin-servise, glass i samme serie (rødvin, hvitvin, champagne, cognac, whiskey, shot, øl, mineralvann), skåler, kniver, toastjern, brødrister (de to siste ønsket vi oss og fikk av min far, og da en dyrere versjon enn vi ville tatt oss råd til hvis vi skulle kjøpt det selv), bestikk, kaffekanne, termos, karaffel, serveringsbestikk, brødposer, lysestaker.... og så videre, og så videre... Vi hadde hvertfall ingen problemer med å finne mye vi hade bruk for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå