Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #21 Del Skrevet 29. mars 2009 Vagina er det samme som skjede. Den ytre, synlige delen av kjønnsorganet kalles vulva. Det er vel den folk stort sett mener når de snakker om f****. Hvorfor sensurerte du fitte i innlegget ditt? Det og vulva vetyr jo akkurat det samme, så hvorfor skrev du ikke v****? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teebie Skrevet 30. mars 2009 #22 Del Skrevet 30. mars 2009 Prerogativ - særrett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsune Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #23 Del Skrevet 30. mars 2009 Panoptikon: Samling eller å se alle/alt samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 30. mars 2009 #24 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) "Gefundenes Fressen" (fra tysk) Egentlig ikke et fremmedord, men en vending jeg liker å bruke i visse sammenhenger. Finner ikke noen tilsvarende god oversettelse til norsk. Det nærmeste må vel kanskje være sladder, men ikke helt det samme, tror jeg. Det betyr vel noe man kaster seg over for å få medhold eller samtykke for sine egne meninger/vann på mølla - gjerne "forkvaklede" sådan. Og et uttrykk jeg ofte tenker på når jeg ser enkelte svar/spml her på KG. Endret 30. mars 2009 av hjertesukka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 1. april 2009 #25 Del Skrevet 1. april 2009 "Gefundenes Fressen" (fra tysk) Egentlig ikke et fremmedord, men en vending jeg liker å bruke i visse sammenhenger. Finner ikke noen tilsvarende god oversettelse til norsk. Det nærmeste må vel kanskje være sladder, men ikke helt det samme, tror jeg. Det betyr vel noe man kaster seg over for å få medhold eller samtykke for sine egne meninger/vann på mølla - gjerne "forkvaklede" sådan. Og et uttrykk jeg ofte tenker på når jeg ser enkelte svar/spml her på KG. "Gefundenes fressen" brukes gjerne i betydningen "midt i blinken", "riktig en godbit". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ylva Virvla_* Skrevet 1. april 2009 #26 Del Skrevet 1. april 2009 Inkorporere, betyr innlemme Misogyn, betyr kvinnehater Adekvat, betyr fullgod eller dekkende Plausibel, betyr troverdig Reaksjonær, betyr bakstreversk Konglomerat, konsern med virksomheter innenfor ulike sektorer. Et mediekonglomerat er for eksempel Schibsted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dioxide Skrevet 3. april 2009 #27 Del Skrevet 3. april 2009 Xenofobi, betyr fremmedfrykt. Ambivalens, å ha motsridende meninger om noe. At man er for og imot en sak. Kalamitet, betyr uhell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå