momajoja Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Er det noen som vet hvor man kjøper det? Skal lage årets dubonnet og brukte opp flaska mormor kjøpte for mange tiår siden i fjor, og hun er desverre ikke lenger her for å hjelpe meg. Noen tips?
Brunhilde Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Du kjøper den på vinmonopolet. De har fire forskjellige typer, blant annet denne.
momajoja Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2008 Hehe, innså da jeg satte meg for å se på den tomme flaska, at det selvfølgelig er en bitter...dermed et brennevin...og dermed kan kjøpes på polet Har jo bare arvet flaska, og så for meg at det bare var en smakstilsetning eller no.. Men takk for at du svarte, og for at du ikke påpekte min idioti
Brunhilde Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Du er ikke den første som har lurt på akkurat det, skal jeg si deg. Jeg bruker angoustura i gin. Gin, litt Rose's lime, tomicwater og noen dråper angoustura. Mmmm.
skrue Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Får kanskje begynne å bruke litt av den flasken jeg ha stående til mer enn Dubonnet. For med mitt forbruk vil den vare en generasjon. Minst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå