Gå til innhold

Uff, hva er "reglene"?

Gjest linnpinn

Anbefalte innlegg

Gjest linnpinn

De siste ukene har jeg vært litt på flørtern med en fyr. Har styra og hatt sex noen ganger. Men, tror i grunn ikke det er noe mer enn en liten flørt. Har ikke de helt store følelsene, og det tror jeg heller ikke han har.. Rett og slett vært litt tidsfordriv. Er gode venner, så ting er ikke rart mellom oss heldigvis..

Problemet er.. forrige uke møtte jeg en av kompisene hans og vi har også blitt venner. Merker en helt sinnsyk kjemi med denne gutten, og det er helt klart gjensidig. Aldri ledd og kost meg så mye med noen før.. Rett og slett helt på nett.. Merker at blikkene er der, og har rett og slett den forelska-følelsen i kroppen..

Hvor stort problem er det da at jeg tidligere har hatt en liten greie med kompisen hans???? Kjente jo ikke han jeg egentlig liker når dette startet.. Uff, litt rotete dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du sikkert at han du holder på med nå ikke er interessert?? Er han det, blir dette en kinkig situasjon.. Da vil nok ikke kameraten innlede noe med deg..Uansett, trekk deg unna han. Hvis det skal være noe håp med han andre kan du ikke fortsette det du nå er i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare spørre da? Vær ærlig og si at dere begge vet at dette ikke er for dere, og om det hadde vært et problem for han om du gikk på en date med kompisen. Brutal ærlighet funker kjempebra noen ganger har jeg funnet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reglene er at man ikke prøver seg på noen kompisen liker, er sammen med eller har vært sammen med, og at man holder seg unna de kompisen har vært bortpå fordi disse er brukt.

Men det er ikke sikkert at disse gutta følger de reglene, og da er det jo fritt fram. Dette må du nesten finne ut av selv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnpinn

Uff, at det skal være så vanskelig da :) Jeg bør vel i alle fall begynne med å ta en prat med han jeg har holdt på med. Det er uansett ikke en fremtid der, så samme hva som skjer med han andre må jeg avslutte dette.. Noen ganger kunne jeg ønske ting var like ukompliserte som på barneskolen. Da kunne jeg "slått opp" på en lapp og "spurt på" han andre med en annen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke bare spørre da? Vær ærlig og si at dere begge vet at dette ikke er for dere, og om det hadde vært et problem for han om du gikk på en date med kompisen. Brutal ærlighet funker kjempebra noen ganger har jeg funnet ut.

Hun trenger da vel ikke spørre noen om å få gå på date med kompisen. Det er da en sak mellom henne og den hun eventuelt skal date.

Ts, det viktigste er å dumpe han du holder på med. Skjønner egentlig ikke at du nøler, hvis du er så interessert i han andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte eksen til en venn av meg i fylla en gang, Vi hadde begge interesse for hverandre, og jeg spurte kompisen min om det var greit. Han sa det var greit, men jeg klarte aldri å gå på en date med henne. Jeg skjønte det vel egentlig fra kompisen at det ikke var helt greit, selv om han sa det. Uansett så er jeg ikke typen som går etter ekser, og tror jeg hadde levd med skyldfølelse en god stund etter.

Opplegget var at et år etter, så fløy han rett på en jente jeg har datet litt. Han viste null respekt. Nå er vi ikke kompiser lenger og jeg tenker ofte på eksen jeg møtte. Angrer veldig, men kan vel bare lære.

Tipset mitt er at du må gjøre det du føler for. Har du veldig lyst på vennen, så kjør på. De må være venner nok til å ordne opp i dette selv. Bare husk at du kan få et nei. Er fortsatt bedre å prøve, enn å angre på at man ikke har gjort noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnpinn
Ts, det viktigste er å dumpe han du holder på med. Skjønner egentlig ikke at du nøler, hvis du er så interessert i han andre.

Jeg nøler forsåvidt ikke med det.. Men treffer han såpass sjelden, at den "praten" nesten føles unaturlig.. Vi er jo ikke "sammen", så føles litt som å avslutte noe som egentlig ikke er der.. Vanskelig å forklare.. Uansett ser jeg bare tiden an litt.. Kan ikke bare hoppe fra den ene til den andre heller.. Jeg er overhodet ikke interessert i å ødelegge et vennskap, så får trå varsomt.. Kanskje sommerfuglene forsvinner etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...