Gjest Gjest_Kathrin_* Skrevet 5. desember 2008 #1 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg har en tiåring som er litt opptatt av å ha slips i forskjellige farger og mønstre for å variere litt med dressen sin, akkurat som pappaen. Men jeg synes det er så dårlig utvalg i slips for barn, i allefall på de butikkene jeg har vært. Mens voksenslipsene egentlig blir litt i største laget. Er det noen som vet om butikker med litt utvalg i barneslips? Eventuelt på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 5. desember 2008 #2 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg så at de hadde barneslips på Sparkjøp. Så ikke så nøye på dem, da mitt barn er for lite ennå, men du kan jo sjekke der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 5. desember 2008 #3 Del Skrevet 5. desember 2008 Cubus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilja Skrevet 7. desember 2008 #4 Del Skrevet 7. desember 2008 Reflex har mange fine barneslips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avenodite Skrevet 7. desember 2008 #5 Del Skrevet 7. desember 2008 Har kjøpt på Cubus og JC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå