Gjest Vanja Skrevet 19. juni 2003 #1 Skrevet 19. juni 2003 Noern som har prøvd sminke fra IsaDora? Dette er jo et merke som blir litt borte blant maybelline, loreal og max factor mtp reklame og sånt. Har aldri sett noen reklamefilm for IsaDora. Det eneste jeg har prøvd derfra er lipliner og øyenbrynsblyant og de er jeg fornøyd med. Men hva med mascaraen og den andre sminken? Noen som har prøvd det?
Rapitap Skrevet 19. juni 2003 #2 Skrevet 19. juni 2003 Synes IsaDora produkter er bra jeg. Bruker kun det...men ikke på mascara....
Samsara Skrevet 19. juni 2003 #3 Skrevet 19. juni 2003 Brukte det mye i ungdomsskolen...det er noen år siden nå, haha. Men dengang var jeg veldig fornøyd, og kan tenke meg det ligger på høyde med Maybelline.
Theolina Skrevet 19. juni 2003 #4 Skrevet 19. juni 2003 Jeg bruker stort sett bare IsaDora, og er vel egentlig veldig fornøyd..
Lillebi Skrevet 19. juni 2003 #5 Skrevet 19. juni 2003 Jeg er veldig fornøyd! Alle mine favoritt-øyeskygger er IsaDora. Flere og fler negllakker også. Mascara har jeg kjøpt stadig vekk også...
Gjest Ethereal Skrevet 20. juni 2003 #7 Skrevet 20. juni 2003 Det pressede pudderet er også bra, lipglossene er heller ikke så dumme, men det er begrenset utvalg i farger. Øyeskyggene liker jeg ikke i det hele tatt; de holder knapt til man er ute av døra, og leppestiftene er ekle...
Mrs. B Skrevet 20. juni 2003 #8 Skrevet 20. juni 2003 Hvordan funker øyenbrynsblyantene deres egentlig? Så på en i butikken her om dagen, og det så jo ikke ut som om man kunne hverken skru eller spisse dem? (Vil helst ha skru-øyenbrynsblyant).
glaciera Skrevet 20. juni 2003 #9 Skrevet 20. juni 2003 Jeg liker IKKE IsaDora. Leppestiftene sklir av bare du ser hardt på dem, neglelakkene blir fort tykke, tørker sakt, og skaller av samme dag den er lagt. Synes kremene er altfor tette og skyggene for glitrete og legger seg alle hudfolder de kan finne. Til og med neglelakkfjernerne er dårlige! I samme prisklasse synes jeg L'Oreal jevnt over er det beste alternativet. Alle produktkategorier er ganske gode, men særlig lakkene og mascaraene.
Lillebi Skrevet 20. juni 2003 #10 Skrevet 20. juni 2003 Det var sant - pass på at det er matte øyeskygger. De med litt glitter i fører til at det til slutt glitrer i hele ansiktet dit...
Elisjeba Skrevet 20. juni 2003 #11 Skrevet 20. juni 2003 Jeg har en øyenskygge fra Isadora, den er ganske bra. Har en lebestift også, men den sklir litt ut etter hvert og du må legge på nye lag hyppig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå