Gå til innhold

Royal National Hotel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bodd på dette hotellet? Bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bodd på dette hotellet og det var helt greit hotell. Standarden var fin og rommene var rene og delikate. Jeg mener å huske at det var et fryktelig stort hotell med ca 1000 rom? Vi hadde god frokost hver morgen på hotellet det fungerte fint :-)

En av de store fordelene til hotellet er beliggenheten! Bloomsberry er et rolig og hyggelig strøk å bo i. Hotellet ligger ikke langt fra Russel Square tube station som er på den blå undergrundslinjen. Etter et par stopp så er du på Leichester Square, Piccadilly Circus eller Covent Garden, helt topp!

Det er godt mulig jeg kommer til å bo der igjen :-)

Skrevet
Jeg har bodd på dette hotellet og det var helt greit hotell. Standarden var fin og rommene var rene og delikate. Jeg mener å huske at det var et fryktelig stort hotell med ca 1000 rom? Vi hadde god frokost hver morgen på hotellet det fungerte fint :-)

En av de store fordelene til hotellet er beliggenheten! Bloomsberry er et rolig og hyggelig strøk å bo i. Hotellet ligger ikke langt fra Russel Square tube station som er på den blå undergrundslinjen. Etter et par stopp så er du på Leichester Square, Piccadilly Circus eller Covent Garden, helt topp!

Det er godt mulig jeg kommer til å bo der igjen :-)

Takk!

Gjest Ansjoni
Skrevet (endret)

.

Endret av Ansjoni
Skrevet
Helt greit hotel, veldig stort! Men, det var reint, og det er forsåvift hovedsaken. Elendig frokost da, toast og syltetøy ;) Kunne få full english også, men det var ikke inkludert i romprisen.

Jeg mener vi hadde english breakfast og at vi betalte ekstra for det ja ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...