Gjest Borghild Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Det er ikke morsomt å spise sin mat når den ligger i pakke og ikke på fat.
Gjest Elfrida Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Da kan jeg anbefale denne: http://www.laptoplunches.com/ Nå spiser jeg mat fra fat hver eneste deg! Niks mer flat tomat og utklemt majones.
Gjest Frosk Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Haha! Helt enig med Elfrida - jeg har også en Laptop Lunchbox og syns den er glimrende, matpakkene blir nesten automatisk mer interessante (og så slipper man at "osten jeg hadde på skiven til sist satt fast under den forrige, som jeg hadde spist") - sånn her og her pleier lunsjene mine se ut
Brunhilde Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 (endret) Du må gjerne lage mine lunsjer også, Frosk. Endret 5. desember 2008 av Brunhilde
Gjest Frosk Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Du må gjerne lage mine lunsjer også, Frosk. Hehe (Jeg står ikke og diller med å lage salat og sånt om morgenen, altså, når jeg har kikertsalat og denslags er det som oftest rester fra dagen før. Det eneste jeg gjør om morgenen er vanligvis å kutte opp frukt, og det tar jo ikke lenger tid enn å smøre et par brødskiver.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå