Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Neglebiter
Skrevet

Hei:) Jeg er en jente på 19 år som har bitt negler så lenge jeg kan huske.. Neglene mine har nå blitt forferdelig stygge. "Festet" der hvor neglene er festet øverst på fingrene har blitt flyttet så langt ned at noen av neglene mine er halvparten så lange som de burde være. Så visst jeg slutter å bite (Det klarer jeg egentlig uten store problemer), så ser neglene mine helt forferdelige ut. De er ikke like brede, og når det "hvite" på neglen begynder så langt nede på fingeren, så ser det så grusomt stygt ut at jeg bare begynder å bite igjen.

Dessuten samler det seg skitt under neglene. Så når jeg har lange negler så bruker jeg de andre neglene til å renske under de som er skitne. Men dablir de neglene jeg bruker til å "renske" med, slitte på kantene.

Som dere skjønner, så passer ikke jeg og neglebiting sammen.

Hjelp meeeg, neglene mine er sååå stygge. Det jeg trenger hjelp til er hvordan "festet" kan komme høgre opp, ikke hvordan jeg skal slutte å bite. For det klarer jeg uten problemer.

Videoannonse
Annonse
Gjest WildRider
Skrevet

Hadde samme problem med at den hvite tuppen på neglene kom fra midt på neglen på en måte, altså ikke der den skulle være. Jeg lot det være og lot dem vokse ut, selv om det så helt teit ut. Klipte det hvite festet når neglen var blitt lang, så kom liksom den skikkelige neglen lenger og lenger opp av seg selv, om du skjønner? Har hvertfall med den metoden fått normale og fine negler, og jeg bet også negler hele livet til jeg for 4 mnd siden bestemte meg for å gi meg for godt. Neglene ble skitne og stygge, så det fristet å bare bite ned igjen og gi faen, men vent med tålmodighet så skal du se. Anbefaler foresten å legge hendene i vann med såpe i, så forsvinner skitten. Det går også over når neglefestet kommer skikkelig til. Bruk gode handkremer som også styrker neglene :)

Gjest neglebiter
Skrevet
Hadde samme problem med at den hvite tuppen på neglene kom fra midt på neglen på en måte, altså ikke der den skulle være. Jeg lot det være og lot dem vokse ut, selv om det så helt teit ut. Klipte det hvite festet når neglen var blitt lang, så kom liksom den skikkelige neglen lenger og lenger opp av seg selv, om du skjønner? Har hvertfall med den metoden fått normale og fine negler, og jeg bet også negler hele livet til jeg for 4 mnd siden bestemte meg for å gi meg for godt. Neglene ble skitne og stygge, så det fristet å bare bite ned igjen og gi faen, men vent med tålmodighet så skal du se. Anbefaler foresten å legge hendene i vann med såpe i, så forsvinner skitten. Det går også over når neglefestet kommer skikkelig til. Bruk gode handkremer som også styrker neglene :)

Tuuuuusen takk=)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...