Kyllingwok Skrevet 5. desember 2008 #1 Del Skrevet 5. desember 2008 Se for deg at du går hjem fra skolen en dag, på veien møter du 3 gutter på rundt 12 år. Han ene lager en snøball, klemmer den skikkelig til så den blir god og hard, mens han gliser frekt til deg. Så kaster han den i huet på deg så hardt han bare greier. Hva gjør du...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cederic Rueben Skrevet 5. desember 2008 #2 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg løper etter han drar han etter meg kaster han ned i bakken og gir han en skikkelig omgang juling. Eller så bryr meg ikke om det. Kommer ann på hvordan humøret mitt er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 5. desember 2008 #3 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg hadde gått smilende bort, tatt tak i armen til vedkommende og krevd at han tok meg med seg hjem så jeg kunne tatt en prat med foreldrene. Eventuelt sagt en glose eller to. Unge or not, man oppfører seg ikke som en ape. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 5. desember 2008 #4 Del Skrevet 5. desember 2008 Instant rage, og skjelt han ut tror jeg Vet ikke, kommer an på dagsformen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 5. desember 2008 #5 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg hadde IKKE klart å være rolig og behersket da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #6 Del Skrevet 5. desember 2008 En gang jeg og en venninne skulle forlate et utested vi hadde vært på, begynte en slask av en fyr å hive snøball på oss. Vi nølte i to sekunder før vi løp bort til han og la han ned i bakken og fikk dynket han i snøen. Han var ikke veldig høy i hatten da han reiste seg opp og møtte sine leende kamerater. Kanskje litt feigt av oss å være to mot en, men jeg synes at han fortjente det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antagonist Skrevet 5. desember 2008 #7 Del Skrevet 5. desember 2008 Han hadde faen meg fått hørt det så ørene flagret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 5. desember 2008 #8 Del Skrevet 5. desember 2008 Har har gjort- og ville igjen ha kastet en snøball tilbake. Har fått inn noen flotte fulltreffere og resultatet ble måping, grining og løping hjem til mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. desember 2008 #9 Del Skrevet 5. desember 2008 Dynker ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #10 Del Skrevet 5. desember 2008 Undersøker hvor mange snøballer han klarer å svelge før han spyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrunetteBarbie Skrevet 5. desember 2008 #11 Del Skrevet 5. desember 2008 Løper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CocoPiaf Skrevet 5. desember 2008 #12 Del Skrevet 5. desember 2008 De hadde nok fått hørt det ja ! Er høyst urespektfult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #13 Del Skrevet 5. desember 2008 Plukket fram mobilen og ropt til slaskene: Var det 112 som nummeret til politiet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #14 Del Skrevet 5. desember 2008 En irettesettende men ikke utskjellende kommentar ville vært på sin plass, evt kunne en ta kontakt med foreldrene for å berette hva poden holder på med. Fysisk kontakt med barnet eller det å kaste snøball tilbake, ville være et straffbart overgrep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 5. desember 2008 #15 Del Skrevet 5. desember 2008 Fysisk kontakt med barnet eller det å kaste snøball tilbake, ville være et straffbart overgrep. Bring it on :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #16 Del Skrevet 5. desember 2008 En irettesettende men ikke utskjellende kommentar ville vært på sin plass, evt kunne en ta kontakt med foreldrene for å berette hva poden holder på med. Fysisk kontakt med barnet eller det å kaste snøball tilbake, ville være et straffbart overgrep. idiotisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #17 Del Skrevet 5. desember 2008 Fysisk kontakt med barnet eller det å kaste snøball tilbake, ville være et straffbart overgrep. Pft. Har du ikke hørt om berettiget harme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #18 Del Skrevet 5. desember 2008 Pft. Har du ikke hørt om berettiget harme? Barnestreker som dette kan ikke berettige harme som medfører fysisk angrep på barnet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. desember 2008 #19 Del Skrevet 5. desember 2008 Kaster tilbake og løper som fy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 5. desember 2008 #20 Del Skrevet 5. desember 2008 Barnestreker som dette kan ikke berettige harme som medfører fysisk angrep på barnet!! Ja stakkars lille drittunge som ikke tåler å få igjen. Man kaster ikke snøball på folk som ikke gjør annet enn å gå forbi en. Da får man tåle en snøball selv. Men bevares, jeg har gjerne en "overgreps" diskusjon med en hysterisk mor jeg hvis hun har tid til å rive seg vekk fra forumet der hun klager på de som jobber i barnehagen til den "dyrbare lille prinsen hennes som aaaaldri gjør noe galt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå