Lady La-Laa Skrevet 5. desember 2008 #1 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen som kan gi meg tips? Hvilken bruker din kjære eller bror for eksempel? Jeg vil gjerne gi min bror (30 år) en ny parfyme til jul som jeg har valgt ut og som jeg synes lukter godt, men jeg kan jo ikke gå løs på alle duftene i et parfymeri heller. Håper på å få noen gode tips her så kan jeg gå og lukte på dem! Sniffff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 5. desember 2008 #2 Del Skrevet 5. desember 2008 Chanel Allure Homme Sport er kjempegod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #3 Del Skrevet 5. desember 2008 Absolutt denne her: http://www.ambre.ru/im/Van-Gils-Basic-Instinct-74850.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 5. desember 2008 #4 Del Skrevet 5. desember 2008 Mannen bruker denne - og han er forøvrig også 30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minemor Skrevet 5. desember 2008 #5 Del Skrevet 5. desember 2008 GANT:) den lyseblå...mmmmmm:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady La-Laa Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 5. desember 2008 Tusen takk jenter :) *notert* Da har jeg noe å peile meg inn på! Skal på sniffeoppdrag imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 5. desember 2008 #7 Del Skrevet 5. desember 2008 Verdens beste herreparfyme er Aqua di Gio eller hvordan det skrives, fra Armani.... mmm. Lukten av fresh mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 5. desember 2008 #8 Del Skrevet 5. desember 2008 Den originale Boss parfymen! NAM :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #9 Del Skrevet 7. desember 2008 Verdens beste herreparfyme er Aqua di Gio eller hvordan det skrives, fra Armani.... mmm. Lukten av fresh mann. Min kjære bruker den. Den er himmelsk god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christal Skrevet 7. desember 2008 #10 Del Skrevet 7. desember 2008 Verdens beste herreparfyme er Aqua di Gio eller hvordan det skrives, fra Armani.... mmm. Lukten av fresh mann. Min kjære bruker den. Den er himmelsk god. Der sier jeg meg helt enig! Den er bare helt fantastisk. Ellers så ville jeg tipset deg om den nye fra Versace - fantastisk god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 7. desember 2008 #11 Del Skrevet 7. desember 2008 Calvin Klein - Crave er min favoritt. Jeg syns Aqua di Gio er helt forferdelig, annenhver slesking ute på byen dynker seg i den. Gir definitivt ikke noe særpreg, og er en typisk fjortisparfyme. Men joda - fresh er den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå