Gå til innhold

fikk vite om overraskelsesbryllup

havsulen

Anbefalte innlegg

I går fikk jeg vite hvorfor min venninne som bor på den andre kanten av landet var så ivrig på at jeg MÅTTE komme på besøk til henne akkurat den og den helgen.

Hun inviterte opprinnelig til bursdagsfest, men har nå innrømmet at de har tenkt å gifte seg i hemmelighet på formiddagen, og at vi egentlig skal feire bryllup den kvelden.

Jeg fikk vite om det fordi jeg har fått i oppgave å være fotograf, plukke blomster til middagsbordet og transportere hennes søster og svigermor til byen slik at vi tilfeligvis står utenfor tinghuset når de kommer ut og har giftet seg. I tillegg skal jeg være barnevakt bryllupsnatten (De har en tre måneder gammel sønn sammen).

Det er kjempehyggelig at de har lyst til å gifte seg, jeg tror de kommer til å få det kjempefint som ektepar! Derfor er jeg glad for dette bryllupet.

Men: i og med at jeg er en av de få som vet om dette, føler jeg ansvar for å planlegge noe fint til dem. Noe under middagen (det er jo ikke mange som får anledning til å planlegge talene eller underholdningsinnslagene sine) Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Scann inn en haug med bilder fra hennes barndom/deres felles opplevelser. Lag er powerpoint-fremvisning, få tak i en prosjektor og blås opp visningen på veggen. Til hvert bilde kan du jo fortelle en historie, eller henge alt sammen i en "rød tråd".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ta med flagg og andre festelige effekter som du kan gi til moren og svigermoren når dere står utenfor tinghuset. Så kan dere ta i mot paret med feiring og hurrarop!

Høres egentlig ut som du har fått mange oppgaver allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...