Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Har tenkt å prøve meg på dette etter å ha lest i tapastråder på kg. Men hvilken lefse er best til, sånne til taco eller til pølse? Og hvor lenge kan de stå før servering?
Antoinette Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Aulies potetlefser. De kan lett lages dagen i forveien.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Aulies potetlefser. De kan lett lages dagen i forveien. Takk for svar! Potetlefser altså.
Antoinette Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Jeg synes de smaker best. Du kan også bruke Vestlandslefsa men styr unna tacolefser, de blir veldig raskt tørre.
Synne-Marie Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Bruk gjerne potetlefser som er større enn de vanlige pølselompene. De kommer også i firkantfasong som er ypperlig til dette formålet
Antoinette Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Bruk gjerne potetlefser som er større enn de vanlige pølselompene. De kommer også i firkantfasong som er ypperlig til dette formålet Ja det var de jeg snakket om. Aulie sine er firkantede og større enn vanlige lomper.
Synne-Marie Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Aha! Har ikke lagt merke til akkurat det merket før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå