Gjest Gjest_mummi_* Skrevet 5. desember 2008 #1 Del Skrevet 5. desember 2008 Samboer og jeg har blitt enige om en sum og jeg har kjøpt gave til han. Problemet er at jeg ikke ANER hva jeg kan ønske meg som er i den prisklassen.... Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 5. desember 2008 #2 Del Skrevet 5. desember 2008 Hehe, luksusproblem Hva med: Kamera En weekendtur Klær Mobiltelefon (uten abb.blir det ofte en såpass pris- men man kan ha det billigste abb.) Sykkel Ski Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #3 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvis det ikke finnes noe du trenger eller har lyst på så blir det vel litt tullete å bruke 2500 kroner på en gave bare for å gjøre det? Da kan han jo bare gi deg en liten symbolsk gave og så spare resten av pengene til noe dere vil gjøre sammen senere. Ferie for eksempel. Eller hvis dere har så mye penger at dere ikke trenger å spare kan ha gi pengene til en veldedig organsisasjon som hjelper vanskeligstilte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 5. desember 2008 #4 Del Skrevet 5. desember 2008 Gavekort på et kjøpesenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #5 Del Skrevet 5. desember 2008 Ingen ting du planlegger å kjøpe deg som du synes det hadde vært ok å fått i gave istedet? Hvis man ønsker seg noe på listen nedenfor er det ofte greit å spesifisere mest mulig Sminke Kremer Parfyme Gavekort på hudpleie/fotpleie/manikyr Klær Utstyr til en hobby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffie Skrevet 6. desember 2008 #6 Del Skrevet 6. desember 2008 Spabehandling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå