Gå til innhold

klør meg i hodet over bordkortene...

viwi

Anbefalte innlegg

Vi har planlagt å ha bryllupet mest mulig nord-norsk siden vi begge er der ifra. Så vi har nord-norsk musikk i kirka, nord norsk(jaja det er jo flere plasser det er fra og da..) mat som er reinsdyrstek og dessert som er multer.

Nå vil vi ha bordkort som står i stil med dette. ER det noe som har ideer til meg hva vi kan ha???

Kommer ikke på noe som er bra nok. icon_rolleyes.gif

Blir sprø snart!!!!

viwi

-gifter meg med drømmemannen 22 juni!!!

1212[ Dette Innlegg er endret av: viwi den 2002-02-24 19:18 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I en venninnes bryllup brukte de flate, grå steiner som bordkort - kan jo være et alternativ dersom det er ved kysten?

Ellers kan vel multebærblader eller tegnede multebær være en ide?

Er det noen helleristninger i nærheten - kopier en passende en derfra og bruk som pynt?

Eh.. Det var iallefall litt til å få det til å snurre i hodet ditt icon_smile.gif Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Viwi

Vi skal også ha en nordnorsk stil, og siden vi begge kommer fra kystbyer kjører vi et maritimt tema icon_wink.gif Skal pynte bordene med skjell, steiner, kavler, garn og hjemmelagede lys. Bordkortene skal være blåskjell med påmalte navn, og kanskje med ei lita blå sløyfe limt på. Vi får se.

Jeg tror dette blir knall, men kanskje det bare funker for spesielt interresserte.. icon_razz.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berre eit lite tips: Vi skal kanskje bruke bjørkeplater (bjørk som er saga i flate plater, med barken på) og skrive/male navnet til gjesten på.. Dei må vere saga på skrå!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...