Gossip girl Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Syns denne tråden var så bra å lese. Masse masse innlegg av gravide damer som forteller om hvilke symptomer de hadde når de ble gravide! *syns denne tråden var mye bedre å lese enn studiepensumet mitt her man går å venter på IKM*
Hønemora Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Hehe... Ble jo gravid jeg nå... Men der er noe likhetstrekk på hvordan jeg føler meg nå... 1. Får plutseli vondt i nedre delen av magen (kjenner ikke min kropp så veldi mye så jeg kan si eksakt hvor smertene er) 2. Hvit kremaktig utflod hadde jeg på fredag/lørdag 3. Støl/hard mage... merker det mest når jeg står opp/legger meg. Føler jeg må "presse" for å kunne puste med magen og ikke brystet! Men siden jeg er i første PP så antar jeg at de bare er litt tilfeldig :gjeiper:
yoga Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Wow!! Nå føler jeg meg veldig gravid ihvertfall! (Noe jeg ikke vet om jeg er enda)
Lourdes Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Dytter denne tråden litt opp jeg. Morsom lenke. Nå sitter jeg her og innbiller meg at jeg er gravid jeg også. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå